
Vlaková loď značky Honor 20 Pro
Značka telefonů Honor si ve výběrovém řízení na zajištění PR komunikace vybrala agenturu Dark Side. Ta se tak od ledna stará o komplexní PR agendu výrobce chytrých telefonů a jejich příslušenství, určených zejména pro mladé lidi. „Naším prvořadým úkolem bude pomoci s dennodenní komunikaci s médii,“ říká Tomáš Jindříšek, spoluzakladatel Dark Side.
„Naším cílem je, aby zákazníci vnímali Honor jako značku, která poskytuje uživatelům nezapomenutelné zážitky v každém okamžiku jejich života,“ říká Marie Pleskotová, marketingová manažerka Honoru pro Česko a Slovensko.
PR pro Honor dosud zajišťovala agentura Kindred ze skupiny Publicis Groupe. Honor si v Česku na konci loňska nově vybral také agenturu po správu sociálních sítí, stala se jí LCG New Media.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
