Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

PR obuvi CCC vyhrála MC Consultant

Agentura Jany Holoubkové vyhrála tendr na české zastoupení značky obuvi CCC.

Od 16. ledna 2017 se o PR obuvnické značky CCC stará v Česku agentura MC Consultant Jany Holoubkové. Ta uspěla v tendru, do kterého bylo pozváno celkem šest agentur. Tendr byl vyhlášen loni na podzim. MC Consultant nahradí agenturu Aspen PR, která se o komunikaci obuvi CCC starala šest let. Pilotním projektem, který nový PR partner pro značku zajistí, bude otevření nové prodejny CCC v pražském obchodním centru OC Nový Smíchov.

„Naším úkolem je rozvinout dosavadní propagaci CCC a jejích výrobků nejen směrem k módním redaktorům, ale také k bloggerům. Nově budeme klást v komunikaci důraz i na zvyšování firemní reputace značky, jejího povědomí a vnímání,“ tvrdí Holoubková. 

MC Consultant se v letech 2006 až 2014 starala v Česku a na Slovensku o PR komunikaci značky Baťa, pro niž od loňského roku pracují globálně pražské agentury McCann Prague a Swimming Pool. Od roku 2014 zastupuje Holoubkové agentura původní českou oděvní značku Blažek. S dvouměsíční přestávkou během loňského léta zajišťuje přes pět let PR pro prodejní síť Euronics a poslední dva roky i pro Kasa.cz.