Sedmý ročník PR Summitu, odborného setkání profesionálů v oboru public relations, se zaměří na to, jak posilovat pozici PR ve firmě směrem k vedení společnosti i ostatním oddělením v měnícím se prostředí nových a sociálních médií.
Program výroční konference nabídne kombinaci zkušeností a best practices tuzemských i zahraničních odborníků, nebudou chybět analýzy mediálního trhu, aktuální trendy, kultovní show RICPIC či volba PR osobnosti roku.
Kdy a kde
Konference PR Summit proběhne ve středu 21. října 2015 v paláci Žofín v Praze.
O čem to bude
Francis Ingham, ředitel britské oborové asociace Public Relations Consultants Association (PRCA), který ve své bohaté kariéře radil i britským politickým matadorům, ukáže, jaké trendy hýbou světem PR. Roman Maco z KPMG se podělí o čerstvé zkušenosti s rozjížděním firemního média a cestami, jak pro odvážné nápady strhnout vedení.
Co se skrývá pod vzrušujícím hashtagem #dataorgasm odtajní Petra Mašínová z Newton Media. Ondřej Aust, šéfredaktor Médiáře, se zamyslí nad budoucností médií a proměnou prací lidí z PR. Rostislav Starý (PR.Konektor), Pavlína Rieselová (Ewing Group) a Bob Kartous (EDUin) provedou třemi diskusními sekcemi, které se zaměří na tvorbu dobré komunikační strategie, integraci nových i tradičních nástrojů a komunikaci veřejného sektoru.
PR Summit pořádá společnost Blue Events ve spolupráci s Asociací public relations agentur (APRA). Médiář je hlavním mediálním online partnerem akce.