V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Prague Bistro krátí název na Bistro, najalo Hejdu

Agentura nabrala zahraniční lidi i klienty a rozšířila záběr mimo samotný digitál.

Kreativní agentura Prague Bistro ze skupiny Adexpres vypouští ze svého názvu první slovo, dál se bude prezentovat jen jako Bistro. Chce tak být srozumitelnější pro své zahraniční i tuzemské klienty. Součástí změn je redesign loga a nový web bistroagency.cz.

Nové logo agentury Bistro, dříve Prague Bistro

Nové logo agentury Bistro, dříve Prague Bistro

“Z ryze digitálních projektů jsme přešli na komplexní komunikaci. Také pracujeme pro britský Google a rozšířili jsme naše řady o několik cizinců. Proto přídomek ‚Prague‘ začal být trochu omezující,” uvedl managing partner Tomáš Kleňha.

“Za poslední dobu se hodně změnilo - digitál jako takový už samostatně nefunguje. Daleko důležitější je pro nás kvalitní insight a nápad, který má potenciál. Správná volba médií pak už jen eskaluje účinek,” podotkl spolumajitel Bistra Pavel Flégl.

Zdeněk Hejda

Zdeněk Hejda

Po Fléglově boku od prosince působí jako associate creative director Zdeněk Hejda, bývalý kreativní ředitel agentur Symbio Digital a McCann Digital. V Bistru bude mít na starosti kreativní výstupy zejména pro zmíněný britský Google, dále značku Sazka Bet nebo automobilku Škoda.