Prague City Tourism, organizace pro destinační management hlavního města Prahy, přichází s novou koncepcí cestovního ruchu v českém hlavním městě. Proto se organizace rozhodla zřídit dvě nové sekce. Brand management bude mít na starosti Michaela Henčlová, má rozvíjet nový brand Prahy a bude mít pod sebou veškeré mediální kampaně. Josef Říkovský bude řídit sekci kvality služeb a vnitřní komunikaci.
Nová ředitelka Henčlová má zkušenosti z řízení brandu z mediálního domu Czech News Center, kde dělala poslední dva roky, a předtím z marketingu prodejce elektroniky Datart. Říkovský stál za vybudováním zákaznické péče pro e-shop Zoot a oblast kvality služeb rozvíjel i ve splátkové firmě Home Credit.
V rámci nové koncepce cestovního ruchu v metropoli chce Prague City Tourism zvýšit kvalitu života Pražanů, jejich informovanost a zajistit udržitelný cestovní ruch s důrazem na kulturní dědictví, aby se vyvážily potřeby místních s turisty.