Marketingová organizace hlavního města Prahy Prague City Tourism připravuje pro rok 2016 patnáctimilionovou kampaň, která by měla v zahraničí propagovat významné pražské kulturní akce, podporované pražským magistrátem. Médiáři to potvrdila tisková mluvčí Prague City Tourism Kateřina Bártová. Zadávací řízení bude zahájeno 27. listopadu, zadávací dokumentace s konkrétními požadavky by měla být podle zákona zveřejněna do třiceti dnů poté. Následujících 52 dnů pak budou mít agentury možnost se do tendru hlásit.
Úkolem vítězné agentury bude spolupracovat s Prague City Tourism a s organizátory Prahou podporovaných kulturních akcí na jejich propagaci v zahraničí v roce 2016 a navrhnout pro tuto propagaci vhodné kanály a média. Úkolem kampaně bude vylepšit zahraniční i domácí image Prahy jako destinace se zajímavým kulturním programem a celkově zvýšit počet návštěvníků jednotlivých kulturních akcí i Prahy.