Festival Prague Pride se po dvou letech vrací ke spolupráci s agenturou Made By Vaculik. Ta uspěla v uzavřeném tendru a porazila tak agentury Newcast a Social+. Kampaň v médiích a na sociálních sítích odstartuje během června, letošní ročník akce proběhne od 7. do 13. srpna. „V tendru jsme hodnotili celkem devět kreativních nápadů, z toho pět jich bylo od agentury Made By Vaculik,“ přiblížil šéf PR a komunikace festivalu Prague Pride Martin Štěrba. Organizátoři přehlídky v minulých letech kromě Made By Vaculik spolupracovali s agenturami TL5 (respektive Peppermint), Ogilvy, La Taupe či Pink Future. Made by Vaculik v roce 2015 přišli s kampaní Všichni jsme stejně teplí.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor