Festival Prague Pride se po dvou letech vrací ke spolupráci s agenturou Made By Vaculik. Ta uspěla v uzavřeném tendru a porazila tak agentury Newcast a Social+. Kampaň v médiích a na sociálních sítích odstartuje během června, letošní ročník akce proběhne od 7. do 13. srpna. „V tendru jsme hodnotili celkem devět kreativních nápadů, z toho pět jich bylo od agentury Made By Vaculik,“ přiblížil šéf PR a komunikace festivalu Prague Pride Martin Štěrba. Organizátoři přehlídky v minulých letech kromě Made By Vaculik spolupracovali s agenturami TL5 (respektive Peppermint), Ogilvy, La Taupe či Pink Future. Made by Vaculik v roce 2015 přišli s kampaní Všichni jsme stejně teplí.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden