Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Praha hledá slogan, vybere ho porota reklamního festivalu PIAF

Magistrát hlavního města Prahy ve spolupráci s mezinárodním festivalem reklamy PIAF vyhlašují soutěž o slogan města Praha v angličtině. Návrh sloganu a jeho vizuální ztvárnění chce Praha využít v mezinárodních kampaních zaměřených na podporu příjezdové turistiky.

Pražský PIAF tak ke své hlavní soutěži inovativních reklam z celého světa připojí zvláštní kategorii pro nejlepší slogan města Prahy a jeho grafického pojetí. Soutěž je určena především mladým kreativcům, jejichž návrhy bude hodnotit mezinárodní porota.

Třetího ročníku festivalu PIAF se 25. a 26.dubna zúčastní reklamní tvůrci z celého světa. Soutěž o slogan začala ve středu 1.února, uzávěrka běží do 10. dubna. Vítěze představí PIAF na slavnostním večeru 26. dubna.

“Praha sice disponuje kvalitním logem, které vystihuje multikulturnost této středoevropské metropole. Dosud ji však chybí slogan, který by ji priblížil zahraničním turistům,” uvedl Marek Hlavica, ředitel festivalu PIAF. Slogan provedený v angličtině by měl oslovit turisty z Evropy, Asie a USA.

“Naše mezinárodní porota zaručuje, že vybraný návrh bude srozumitelný v zahraničí. Komunikaci státních institucí navíc PIAF sleduje systematicky, v naší reklamní soutěži je pro ní vyhrazena samostatná kategorie. Věříme, že díky jasnému zadání se do soutěže o slogan Prahy přihlásí řada talentů jak z Česka, tak ze zahraničí,” dodává Hlavica.

Porotu vede Izraelec Gideon Amichay, zasednou v ní uznávaní tvůrci reklam a marketingoví manažeři z Brazílie, USA, Německa, Švédska, Rakouska, Velké Británie, Ruska, Turecka i Česka.

Vlastní slogany používají či používaly i jiné metropole, například New York, Amsterdam, Madrid či Berlín.

Slogany evropských měst