Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Praha láká americké turisty v metru v New Yorku

Jako výsledek projektu TouchPoint, tedy spolupráce na marketingových aktivitách v oblasti příjezdového cestovního ruchu, spustilo Letiště Praha, státní agentura CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu reklamní kampaň v New Yorku. Ta má za cíl představit na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku z USA.

Kampaň na podporu turismu v Praze a Středočeském kraji potrvá až do konce letošního roku a zahrnuje přibližně 1.000 reklamních pozic ve vlacích newyorského metra a celkem 80 reklamních ploch ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue přímo v centru Manhattanu. Kampaň z dílny kreativní agentury Loosers využívá slogan No Spoilers. See It Live, který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás Prahy a okolí. Součástí kampaně je web Seeitlive.travel.

No spoilers. See it live.

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

No spoilers. See it live.

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

No spoilers. See it live.

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

CzechTourism: No spoilers. See it live. (Loosers)

„Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. „Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“ dodává Řehoř. Vznik nových přímých leteckých spojení s Prahou závisí primárně na zájmu ze strany zahraničních turistů a příjezdové turistice. Ta potom sekundárně zajišťuje možnost pohodlně cestovat také pro Čechy.

Kampaň v New Yorku je první z řady reklamních aktivit zaměřených na podporu příjezdového cestovního ruchu na vybraných trzích. V roce 2019 by na ni měla navázat obdobná kampaň v asijských zemích. Kromě společných čistě marketingových aktivit zahrnuje spolupráce v projektu TouchPoint účast na mezinárodních veletrzích, odborných konferencích a podobných událostech z oblasti cestovního ruchu a letecké dopravy. Leots se například Letiště Praha zapojilo do roadshow agentury Czech Tourism v Indii, Japonsku, Rusku nebo Saúdské Arábii.