Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Praha si chce objednat propagaci v televizi Nova za 14,6 milionu Kč

V lednu chce Praha propagovat otevření plaveckého areálu Šutka, v červnu výstavu návrhů rozvoje ostrova Štvanice a v prosinci ohňostroj.

  • ČTK
  • 20. 12. 2012 11:04

Praha si chce v příštím roce objednat u společnosti CET 21, která provozuje stanice skupiny Nova, propagaci za zhruba 14,6 milionu Kč. S návrhem smlouvy v úterý souhlasila rada hlavního města. Vyplývá to z usnesení, které pražský magistrát zveřejnil na svém webu.

Na zakázku nebylo vypsáno výběrové řízení. Magistrát se v tomto případě rozhodl využít výjimky zákona o veřejných zakázkách, podle které není povinen vypisovat veřejnou soutěž, pokud zakázka spočívá „v nabývání, přípravě, výrobě nebo společné výrobě programového obsahu určeného pro vysílání nebo distribuci“ nebo se jedná o zakázky týkající se vysílacího času.

Podle důvodové zprávy k rozhodnutí rady může Praha prostřednictvím televizních stanic a internetových serverů, které provozuje CET 21, oslovit přes 320 tisíc lidí v Praze a dalších asi 274 tisíc lidí ve středních Čechách. Využívána bude také sociální síť Facebook.

Například v lednu chce Praha podle schváleného materiálu propagovat otevření plaveckého areálu Šutka, v červnu výstavu návrhů rozvoje ostrova Štvanice a v prosinci ohňostroj.

„Komunikací přes televizní vysílání, jež je v současné době nejsilnější PR (public relations) nástroj při komunikaci se širokou veřejností, se tak může Praha zařadit mezi ostatní evropské metropole, jež rovněž toto médium ke své prezentaci a k informovanosti svých obyvatel a rezidentů využívají,“ uvádí se v důvodové zprávě.