Agentura Pram Consulting přichází na český trh s nabídkou školení určených vyššímu managementu. Školení jsou určená komukoliv, kdo chce dát svému podnikání nový impuls. Stejně jako ve vědecké laboratoři i v Leadeship Labu bude Pram s řediteli firem i jednotlivých oddělení rozebírat byznysová témata, zkoumat nejlepší postupy a řešení a uvádět je do praxe. Zájemci si mohou vybrat z více než 10 témat, jako je například osobnostní PR, employer branding, social selling nebo nová metoda přístupu k zaměstnancům zvaná SCARF.
Agentura Pram Consulting je na českém agenturním trhu známá mimo jiné svými pravidelnými semináři PR Brunch, na kterých zakladatel agentury Patrik Schober společně s významnými osobnostmi diskutuje nad tématy z oblasti komunikace, marketingu a byznysu. Po více než čtyřech letech a 14 uspořádaných akcích PR Brunch, z kterých vznikla edice brožur na daná témata, přichází Pram s dalším navazujícím formátem, ve kterém bude účastníkům radit, jak přistupovat k podnikání a odlišit se od konkurence.
Leadership Lab bude fungovat jako byznysová laboratoř, v níž budou účastníci rozebírat jednotlivá témata komunikace a podnikání detailněji než v případě PR Brunche. Díky individuálnímu přístupu bude možné se zaměřit na konkrétní problémy určité firmy, navrhnout společně řešení a postupy a nejlepší způsoby uvedení do praxe. Školení jsou vhodná pro kohokoliv, kdo má ve firmě aspoň částečné rozhodovací pravomoci a kdo by rád svému oddělení nebo celé firmě poskytl nový impuls a směr. Jsou tak vhodná pro generální ředitele, obchodní či marketingové ředitele a kohokoli, kdo má ve firmě na starosti komunikaci nebo HR.
„Už delší dobu jsem pozoroval poptávku po školeních, která by se tématům věnovala podrobněji a zaměřovala se vždy na konkrétní firmu. Zatímco PR Brunch bude i nadále fungovat skvěle pro veřejnou diskuzi, v Leadership Labu si klademe za cíl analyzovat situaci uvnitř firmy a navrhovat řešení přizpůsobené na míru danému případu. Každá firma má specifické interní procesy. Nové metody a nástroje se tak musí přizpůsobovat každé firmě zvlášť,“ říká Patrik Schober, managing partner Pram Consulting a hlavní lektor v Leadership Labu.
Text je součástí placené spolupráce s agenturou Pram Consulting