Pramenitá voda z Adršpašsko-teplických skal Toma, která spadá pod PepsiCo, mění název svých ochucených neslazených vod. Z původní řady Toma Nádech se stane Toma Natura neslazená. Označení ostatních řad zůstává beze změny. Neslazená Toma je jediná dostupná ochucená voda na českém trhu, která neobsahuje sladidla, cukr a konzervanty. Je dostupná ve variantě máta a citron nebo okurka a limetka.

Toma Natura neslazená okura a limeta

Toma Natura neslazená citron a máta
Kompletní portfolio značky tvoří čistá Toma Natura, Toma Kojenecká, Toma Ovocná v příchutích malina-brusinka a citron, limeta a citronová tráva, zmiňovaná Toma Nádech a džusy Toma. Perlivé i neperlivé vody bez příchutě a džusy jsou dostupné i ve variantách pro gastro. Nová, letní komunikační kampaň Tomy je postavená na komunikaci změny názvu a cílí především na ženy a vyznavače zdravého životního stylu. Reklamu vytvořila agentura Etnetera Motion.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
