Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Pramenité vody Toma Nádech mění název na Toma Natura neslazená

Pramenitá voda z Adršpašsko-teplických skal Toma, která spadá pod PepsiCo, mění název svých ochucených neslazených vod. Z původní řady Toma Nádech se stane Toma Natura neslazená. Označení ostatních řad zůstává beze změny. Neslazená Toma je jediná dostupná ochucená voda na českém trhu, která neobsahuje sladidla, cukr a konzervanty. Je dostupná ve variantě máta a citron nebo okurka a limetka.

Toma Natur Neslazená okura a limeta

Toma Natura neslazená okura a limeta

Toma Natura Neslazená citron a máta

Toma Natura neslazená citron a máta

Kompletní portfolio značky tvoří čistá Toma Natura, Toma Kojenecká, Toma Ovocná v příchutích malina-brusinka a citron, limeta a citronová tráva, zmiňovaná Toma Nádech a džusy Toma. Perlivé i neperlivé vody bez příchutě a džusy jsou dostupné i ve variantách pro gastro. Nová, letní komunikační kampaň Tomy je postavená na komunikaci změny názvu a cílí především na ženy a vyznavače zdravého životního stylu. Reklamu vytvořila agentura Etnetera Motion.