Pramenitá voda z Adršpašsko-teplických skal Toma, která spadá pod PepsiCo, mění název svých ochucených neslazených vod. Z původní řady Toma Nádech se stane Toma Natura neslazená. Označení ostatních řad zůstává beze změny. Neslazená Toma je jediná dostupná ochucená voda na českém trhu, která neobsahuje sladidla, cukr a konzervanty. Je dostupná ve variantě máta a citron nebo okurka a limetka.

Toma Natura neslazená okura a limeta

Toma Natura neslazená citron a máta
Kompletní portfolio značky tvoří čistá Toma Natura, Toma Kojenecká, Toma Ovocná v příchutích malina-brusinka a citron, limeta a citronová tráva, zmiňovaná Toma Nádech a džusy Toma. Perlivé i neperlivé vody bez příchutě a džusy jsou dostupné i ve variantách pro gastro. Nová, letní komunikační kampaň Tomy je postavená na komunikaci změny názvu a cílí především na ženy a vyznavače zdravého životního stylu. Reklamu vytvořila agentura Etnetera Motion.

„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji
