V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Prasátko Kofoly letos doplní oživlé vánoční ozdoby

Patnáct let starý hit Kaspenu doprovodí tag-on od Probostonu k mandarinkové příchuti.

Kofola si ani letos na Vánoce nedovolí nenasadit svůj tradiční spot Prasátko z roku 2003. Doplní ho desetivteřinový tag-on s mluvícími vánočními ozdobami, který představí novou limitovanou edici Kofola Mandarinka, jež se bude prodávat ve dvoulitrové lahvi. Doplněk zajistila agentura Proboston Creative.

„Navazujeme tím na předešlé vánoční limitované edice. Tentokrát spojujeme tradiční chuť Kofoly se sladkokyselou ovocnou šťávou z mandarinky,“ uvádí Lucia Tarbajovská, senior brand manažerka Kofoly, která má kampaně v gesci. „Mandarinku zná každý Čechoslovák jako tradiční předvánoční ovoce. A v chuťovém testu ji navíc 7 z 10 lidí označilo jako velmi dobrou,“ doplňuje.

Kofola Mandarinka

Kofola Mandarinka

Limitovaná edice Kofola Mandarinka ve speciálním vánočním balení je už teď k dostání v obchodech. Kromě ní se do vánočního designu převlékne i klasická dvoulitrová Kofola Original.

Kofola Mandarinka

  • Značka: Kofola
  • Klient: Kofola ČeskoSlovensko
  • Kreativní agentura: Proboston Creative
  • Creative Director: Jakub Matoušů
  • Copywriter: Jáchym Jakeš
  • Account manager: Daniela Matoušů