Heaven Labs, výrobce práškové stravy Mana, představil svou podzimní reklamní kampaň. Animované video v hlavní roli s maskotem značky, gorilím kosmonautem Cosmo Apem, pochází kompletně z dílny interního digitálního týmu výrobce. Mottem spotu je Jídlo, které šetří čas. Mana tím cílí zejména na lidi v zaměstnání, kteří se kvůli svému pracovnímu vytížení často potřebují rychle najíst. Kampaň má především akviziční charakter. „Spotem chceme jednak pobavit naše fanoušky a stávající zákazníky, ale také ukázat alternativu stravování lidem, kteří dosud náš produkt nevyzkoušeli,“ uvedla spoluzakladatelka Heaven Labs a PR manažerka značky Mana Zuzana Krejčíková.
Na tvorbě videa se podílel devítičlenný tým v čele s jedním ze spoluzakladatelů startupu Grigoryem Vyatkinem. Ten má ve firmě na starosti vše, co reprezentuje značku na vizuální úrovni. „Chtěli jsme vytvořit koncept animace s důrazem na originalitu a poutavost. Vycházeli jsme z úspěchu minulé kampaně, kde jsme měli skvělou ‚dokoukatelnost‘ a pozitivní ohlasy. Náklady na tvorbu videa jsme díky vlastnímu designovému týmu snížili na třetinu, než kdybychom využili externí dodavatele,“ tvrdí Vyatkin.
Kampaň Many je určena především pro online. Běží na sociálních sítích Facebook a YouTube, podporu si platí ve vyhledávačích Google a Seznam.cz. Firma nyní zvažuje i nasazení do televize. S maskotem se lidé mohou setkat i v podlinkové komunikaci na vizuálech i v místě prodeje, konkrétně v hypermarketech Globus.
Jídlo, které šetří čas
- Značka: Mana
- Klient: Heaven Labs
- Kreativa: inhouse a Radovan Grežo
- Mediamix: online, POS
- Nasazení: říjen - prosinec 2018
Jak kampaň hodnotí Reklamní katovna
Pojďme si upřímně říct jednu věc – děj spotu je přinejmenším dost zvláštní. Opice jde k ledničce, tam ji vystraší jakési psychedelické budíky, vystoupá po grafu nahoru, pak ji honí sešívačky, projde tiskárnou a nakonec skočí do hrnce. Nedává to moc smysl, ale vlastně mě celkem baví se na to dívat, je to výrazné a gorila se mi se značkou už dost těsně propojila.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)
Je to tedy kosmické, možná trochu překombinované, ale budiž. Dával bych si pozor s analogiemi jídla pro kosmonauty. Život je krátký na jídlo z tuby.
Pavel Jechort
Proč ta opice tak divně chodí? Co je to tam za nepoznatelný futuristický haluzy? Proč je tam opice? Co ty sešívačky tam? A proč ten hrnec? Plný utahaných opic? Samé otázky... Ale ten stoupající graf jako schody mě ohromně baví! Ne.
Petr Kašpar (Cognito)
Šetřete čas, staňte se opičákem ve skafandru! Tak jestli tohle je nabídka spotřebiteli, pak raději zůstanu u bifteku.
Vilém Rubeš
Já tomu nerozumím. Jídlo pro lepší život? Jídlo, které šetří čas? Je to totéž? Kosmická opice, kancelářské animace se sešívačkou a kousek Matrixu... Proboha proč?
Míla Knepr (Silver Pack)
Postava gorily je pořád ok, ale metaforický food quest dělá spot horší, spíš dekorativní, ale ne komunikačně chytrý.
Julia Dovlatova (Geometry Prague)
Mana šetří čas, a dál?
Petr Václavík (2Fresh)
Čtěte verdikty daného týdne
Od reklamních katů si kampaň vysloužila 29 %.
Sdílejte