Pražák do Svengali přibral spolumajitelku, vznikla i dceřiná agentura pro sociální sítě

PR agentura Svengali Communications rozšiřuje byznys a mění strukturu managementu.

Markéta Dvořáčková

Markéta Dvořáčková

Svengali Communications, letos nejoceňovanější agentura na České ceně za PR, má nově dva spolumajitele. K dosavadnímu jedinému majiteli Marku Pražákovi se připojila Markéta Dvořáčková. Získala 10 %, většinových 90 % drží Pražák. Agenturu nyní vede tříčlenný tým, dlouholetým managing partnerem je Karel Samec, někdejší šéf komunikace plzeňské Škody. Nově vznikla také dceřiná společnost Svengali Digital, jejíhož vedení se ujala Adriana Suská, jež v minulosti pracovala jako social media manager ve Stream.cz nebo e-shopu Kulina.

Dvořáčková v minulosti působila jako mluvčí a šéfka komunikace bank i mezinárodních firem (Equa bank, L’Oréal, GE Money, Citi, Komerční banka), do Svengali nastoupila v září 2020 a ujala se řízení zakázek pro klienty z oblasti financí a služeb. Teď například vede pro Českou bankovní asociaci komunikační kampaň #nePINdej!, která na letošních Lemurech získala nejvíc cen (celkem osm). Na starosti má také event management a tvorbu kreativních návrhů a strategií komunikačních kampaní.

Svengali Digital, dceřinka Svengali Communications, se klientů stará o správu sociálních sítí. „Založením specializované firmy reagujeme na rozšiřující se podíl digitální komunikace v našem celkovém komunikačním mixu i na aktuální stav jednání o nových zakázkách,“ vysvětluje Pražák.

Svengali Communcations působí na tuzemském trhu od roku 2008, specializuje se na tvorbu integrovaných kampaní s výrazným podílem kreativních námětů. Mezi její významné klienty patří Plzeňský Prazdroj, Česká bankovní asociace, hlavní město Praha, pražský Institut plánování a rozvoje, Karlín Group, Amadeus Real, Motorpal nebo skupina Vinci.

Sdílejte