
Ukázka nové komunikace profilu Sládci v akci
Plzeňský Prazdroj si ve výběrovém řízení na konci roku 2021 vybral agenturu WeDigital jako partnera pro obsahovou strategii a správu profilů Sládci v akci na Facebooku a Instagramu. Profily mají ukazovat, jak vypadá kvalitní čepované pivo i pozvednout českou pivní kulturu. Profesionálního správce si Prazdroj vybral i proto, že chtějí oslovit nové publikum, kam patří i spotřebitelé. Spolupráce odstartovala v únoru. Zadání je posunout komunikaci víc k samotným spotřebitelům, a to zábavnou, čtivou a inspirativní formou. WeDigital už pracuje pro Pivovar Proud a podílí se i na strategiích digitální komunikace značky Pilsner Urquell.
Sociální sítě Sládci v akci byly založeny v době prvního lockdownu kvůli covidu, na jaře 2020, z iniciativy obchodních sládků, jako komunikační nástroj směrem k zákazníkům obchodních sládků, tedy k jednotlivým provozovnám a výčepním. Už proto jsou profily od začátku multibrandové. Prostor v nich dostávají všechny značky Plzeňského Prazdroje.
„Dosud jsme se zaměřovali hlavně na komunikaci a edukaci samotných výčepních. Postovali jsme edukativní videa určená primárně výčepním - jak mít správně složený kohout, jak poznat čisté pivní vedení a jak načepovat správnou hladinku. Dávali jsme nahlédnout do zákulisí soutěží výčepních v Česku i na Slovensku i poodhalovali, jak vypadá profesní život našich kolegů, kteří jsou těmi hlavními představiteli a nositeli české pivní kultury. V tom chceme pokračovat i v roce 2022, kdy jsme komunikaci svěřili do rukou profíků. Očekáváme, že nás posune ke komunikaci, která pomůže náš cíl přiblížit nejen dalším výčepním, ale i naučí běžné spotřebitele poznat kvalitu čepovaného piva a vyžadovat jí,“ popisuje Martin Hložek, jeden z obchodních sládků a zakladatelů profilu.
„Máme v plánu využívat další edukativní videa, zábavné formáty a grafické prvky. Rozhodně budeme i nadále pracovat se samotnými obchodními sládky a ukazovat dobrou práci výčepních. Nechceme, aby se naším zapojením ztratila tolik potřebná autenticita a duch zakladatelů nápadu na profil Sládci v akci,“ doplňuje Andrea Hurychová, zakladatelka a výkonná ředitelka WeDigital.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
