Pražská botanická zahrada se u příležitosti 45. výročí své existence rozhodla pro vizuální proměnu. Uvede proto nové logo od Studia Najbrt. Vzešlo ze soutěže, které se na výzvu provozovatele zahrady ve spolupráci s Unií grafického designu zúčastnilo celkem 51 zájemců, jež přihlásili celkem 88 návrhů řešení. Najbrti vyšli předminulý pátek vítězně z anonymního hodnocení komise, v níž zasedli odborníci Rostislav Vaněk, Ondřej Kafka a Ondřej Fučík a za zadavatele Martina Kaderková a Eduard Chvosta.
Botanická zahrada nové logo představí 21. března 2015 na první jarní den, kdy zahajuje sezónu. „Vizuální styl se bude v mezičase ve spolupráci se Studiem Najbrt ještě dále vyvíjet,“ oznámila instituce. Vzniknout má mimo jiné jarní, letní, podzimní a zimní verze, což má odrážet proměnlivost zahrady v průběhu roku.
„Nové logo je velmi nezvyklé a myslím, že nás dokonale odliší od ostatních institucí. Má silný piktogram, který lze použít samostatně, což jsme chtěli. Velké B složené z květin, listů a větviček svým stylem navíc s jistou pokorou odkazuje na tradici starých herbářů,“ uvedla ředitelka botanické zahrady Věra Bidlová. „Studio Najbrt bychom jako autora námi vybraného loga vůbec netipovali. Je to velmi nezvyklé výtvarné řešení pro toto renomované studio,“ podotkla náměstkyně vedení botanické zahrady pro PR a marketing Martina Kaderková.
Na druhém místě skončily v hodnocení komise návrhy Kláry Spiškové, na dalších pak studia ReDesign, Filipa Blažka, Báze 3 studio a společnosti Colmo. Botanická zahrada se rozhodla odměnit šest autorů, jejichž práce se umístily na prvních pěti místech, „skicovným“ ve výši 15.000 Kč.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
