Nové regionální klientské centrum mezinárodního prodejce online reklamy RTB House povede Martin Doucha. Centrum bude poskytovat služby klientům v Česku, na Slovensku a postupně i v dalších zemích a oblastech východoevropského regionu, jako je Maďarsko, Pobaltí a Balkán. Kromě zabezpečování chodu klientského centra bude mít Doucha na starosti vztahy s lokálními poskytovateli online reklamního prostoru, klientský servis a koordinaci pražského technického týmu, zaměřeného na aktivity RTB House ve střední a východní Evropě. Médiáři to sdělili zástupci společnosti.
Doucha působí v online marketingu a reklamě dvanáct let. V posledních letech pracoval jako manažer týmu technické podpory pro Česko a Slovensko v mezinárodní výzkumné agentuře Gemius. Je mimo jiné majitelem konzultační společnosti DigitalAd, zabývající se online reklamou, a v jejím rámci zakladatelem platformy pro tvorbu online dotazníků a výzkumů Netquest.cz.
RTB House se specializuje na výkonnostní online kampaně, především pro klienty z oblasti e-commerce. Firma s centrálou ve Varšavě v Polsku působí na 33 trzích. Pro své klienty nakupuje více než 3,5 miliardy reklamních zobrazení za měsíc.