Pražské nákupní centrum Palladium si o víkendu 20. až 22. října připomíná deset let od otevření, při té příležitosti představí videomapping a program. Po deseti letech také majitel centra, německá skupina Union Investment Real Estate, investuje řádově desítky milionů do vnitřní i vnější rekonstrukce budovy.
Na jaře byly v nákupním centru dokončeny rekonstrukce a modernizace toalet. „Na následující období dvou až tří let je plánována další modernizace veřejných částí nákupní centra s cílem osvěžit stávající prvky vnitřní architektury, doplnit zeleň, sjednotit reklamní plochy a zjednodušit navigaci návštěvníků. Modernizace a renovace se dotkne také společných částí kancelářské části komplexu a garáže. Palladium aktuálně nabízí novým a expandujícím nájemcům také nový standard pro interiérové výstavby kanceláří. Nová architektonická a zákaznická řešení v obchodních jednotkách provádí i samotní nájemci,“ řekl Retailku Karel Skalický, zástupce managementu Palladia.
Kromě interiérů prochází modernizací také exteriéry. „V Palladiu aktuálně probíhá rekonstrukce historické části fasád budovy směřující do ulice Truhlářská a náměstí Republiky a fasády historické budovy jízdárny v ulici Na Poříčí. Dokončení rekonstrukce fasád je plánováno na konec měsíce srpna příštího roku,“ uvedl Skalický a dodává: „Po deseti letech provozu vykazovaly historické fasády známky lokálního odlupování omítek a nečistoty. Vlastník se proto rozhodl pro kompletní rekonstrukci fasád, která zahrnuje dílčí obnovu omítek, opravu poškozených elementů (včetně například sochařského prvků griffonů tvořících siluetu průčelí budovy směrem do náměstí) a kompletní obnovu malby.“
Oslavou provede Leoš Mareš
Na oslavu 10 let od otevření chystá Palladium program po celé tři dny víkendu v podobě módních přehlídek a exhibicí, 80 obchodů nabídne zákazníkům slevy od 20 do 30 % a další speciální akce k nákupům. Od pátku do neděle v čase od 19 do 22 hodin bude na budovu promítán videomapping který realizuje skupina umělců Hyperbinary. Oslavy výročí Palladia zahájí v pátek v 16 hodin koncert bubenické formace Tokhi & Groove Army, kapely Lake Malawi a Eddie Stoilow. Oslavami provede moderátor Leoš Mareš.
Nákupní centrum Palladium bylo otevřeno 25. října 2007 a během deseti let jej navštívilo přes 140 milionů lidí. Průměrná návštěvnost, která byla na začátku roku 2008 okolo 30 000 lidí denně, se v současné době pohybuje přes 47 000 lidí. Centrum má pět pater a celkem je v něm 170 obchodů a 30 kaváren nebo restaurací. Centrum má podzemní garáže s kapacitou 900 parkovacích míst a kancelářské prostory. „Asi největšími změnami od otevření prošlo patro +2, kde nyní naleznou návštěvníci kromě nových restaurací Ugo Salaterie nebo Pizza Hut Express i fitness centrum Jatomi Fitness. Obměna nájemců se nyní pohybuje okolo 5,5 % nájemní plochy za rok a na všechny uvolňované jednotky je již dopředu řada nových nájemců,“ vysvětlil Skalický.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
