Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Pražské sídlo Ogilvy se obléklo do válečných vzorů

Nový design fasády vychází z maskování válečných lodí používaného během první světové války.

Nový nátěr fasády holešovického sídla Ogilvy

Nový nátěr fasády holešovického sídla Ogilvy

Budova komunikační agentury Ogilvy v pražských Holešovicích má nový nátěr: z bývalé továrny zmizely podpisy reklamního guru a zakladatele agentury Davida Ogilvyho a vystřídalo ji válečné maskování v červeno-černém provedení.

„Tento kreativní koncept je vlastně tak trochu podobný fungování reklamní agentury. Přestože by o nás běžný spotřebitel neměl vědět, náš projev je výrazný. Zvolili jsme tedy sice formu maskování, ale barevné zpracování je velmi nápadné,“ komentoval kreativní ředitel Ogilvy&Mather Will Rust.

Nový design fasády vychází z maskování válečných lodí používaného během první světové války. Jedná se o tak zvanou dazzle camouflage neboli oslňující kamufláž, která využívá geometrických motivů, aby opticky zkreslila tvar objektu a znemožnila tak jeho snadnou identifikaci.