Magistrát hlavního města má nový televizní spot, který zve zahraniční turisty na golfová hřiště.
Obliba Prahy jako turistické destinace rok od roku roste a počet hřišť v Praze a blízkém okolí nabízí možnost sportovního vyžití ve spojení s poznáváním krás hlavního města.
Spot, který připravila agentura Euro RSCG, nabádá turisty k návštěvám golfových hřišť dříve, než vyrazí za kouzlem noční Prahy do pivnic a barů.
Spot měl premiéru během golfového turnaje v Čelákovicích a celkem by ho mělo zhlédnout až 500 milionů domácností po celém světě.
- Klient: Magistrát hlavního města Prahy
- Agentura: Euro RSCG Praha
- Art director: Pavel Slováček, Jakub Kolařík
- Copywriter: Zdeněk Malý
- Creative Director: Eda Kauba, Pavel Sobek
- Account team: Georgi Kiknavelidze, Jan Faflík
- Režie: Tomáš Řehořek
- Produkce: Armáda film, Dream studio
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden