Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Pražský McCann bude dělat pro Walmark na devíti trzích

Výrobce potravinových přípravků hledal partnera pro trh střední a východní Evropy. McCann se ve finále utkal s agenturami Nydrle, Swimming Pool a Wunderman.

Vítězný tým agentury McCann, zleva Lucie Rust, Oldřich Dostál, Jan Binar, Martin Petrásek, Klára Koubková, Zuzana Gregorová, Zuzana Hrachovinová, Peter Hermann a Veronika Klimsová

Vítězný tým agentury McCann, zleva Lucie Rust, Oldřich Dostál, Jan Binar, Martin Petrásek, Klára Koubková, Zuzana Gregorová, Zuzana Hrachovinová, Peter Hermann, Veronika Klimsová

Agentura McCann Prague zvítězila ve výběrovém řízení pro společnost Walmark a bude tak zajišťovat komunikaci značky a významné části produktového portfolia, včetně digitálních aktivit, sociálních sítí a podpory prostřednictvím PR.

Tendr probíhal od března a týkal se fullservisových služeb na devíti trzích regionu střední a východní Evropy, které bude v rámci sítě McCann řídit pražská pobočka – ATL, BTL, digitálních projektů, sociálních sítí a PR aktivit. McCann se ve finále utkal s agenturami Nydrle, Swimming Pool a Wunderman. Marketing Walmarku řídí Lucia Drinková.

Na straně agentury vedl přípravu tendru Martin PetrásekVeronikou Klimsovou (klientský servis), Lars Killi a Klára Koubková (kreativní tvorba), Lucie Rust (strategie), Oldřich Dostál (digitál) a Peter Hermann (sociální média a PR). Agentura začne pracovat na komunikaci zastřešujícího brandu Walmark, v nejbližší době se soustředí především na oslavu 25. výročí společnosti a nový branding základního produktového portfolia.

Walmark patří mezi přední výrobce a distributory doplňků stravy ve střední Evropě. Ve svém portfoliu má celou řadu značek, o které se starají různé agentury: třeba mezinárodní kampaň přípravku Degasin vyhrála v roce 2013 agentura Ogilvy & Mather Praha, další mezinárodní kampaň značky Marťánci agentura Objektif a jako digitální mediální agentury pro Walmark pracovaly agentury Adexpres a OMD. Ty byly podle informací Médiáře pozvány nedávno do tendru na digitální aktivity, ale obě se jej rozhodly už nezúčastnit.

Walmark z České republiky koordinuje své mezinárodní aktivity poměrně často: například v roce 2012 zajišťoval Walmark Czech Republic velkou mezinárodní image kampaň jeho léku proti prostatě Prostenal Perfect pro sedm evropských zemí. Kampaň tehdy připravovala rumunská agentura Lowe Medic One.