Agentura McCann Prague zvítězila v globálním tendru pro výrobce obuvi Baťa a v následujících letech bude po strategické a kreativní stránce zastřešovat komunikaci značky pro celý svět. Baťa si agenturu zvolil v několikakolovém výběrovém řízení. Pražský tým určený pro Baťu tvoří executive creative director Joseph Ali Tehranian, art directorka Lenka Sobotková, account directorka Hana Prokopová a strategický plánovač Aleš Vyhlídal.
Baťa má v současné době více než 49.000 poboček v celkem 70 zemích. Až doposud si jednotlivé země a regiony připravovaly vlastní komunikační koncepty. Nově ale budou dostávat centrálně vytvořenou kreativu, kterou si budou podle potřeby lokálně adaptovat. V rámci spolupráce tak bude pražský McCann nejenom připravovat kreativní a strategické komunikační koncepty, ale má také za úkol sjednotit podobu značky v jednotlivých regionech a definovat celkový brand positioning společnosti a jejích vlastních značek. Pražský tým tak bude koordinovat regionální centra v Chile (region Latinské Ameriky), Itálii (Evropa), Číně a Singapuru (Asie a Tichomoří). V řadě zemí pak budou lokální adaptace provádět pobočky sítě McCann. McCann Prague bude kromě strategických a koncepčních věcí připravovat i finální exekuce.
Baťa není první firmou, které pražský McCann zajišťuje mezinárodní komunikaci. V loňském roce získala agentura například zastoupení finského výrobce pneumatik Nokian Tyres pro 21 trhů v Evropě. V tomto případě ale vytváří strategii komunikace finská pobočka sítě McCann Worldgroup, agentura McCann Helsinki, McCann Prague má na starost produkci kampaní. V případě Bati je úkolem pražské agentury i vlastní tvorba strategie.