Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Pražský McCann získal evropskou zakázku Finů

McCann Prague zajistí celoevropskou produkci kampaní výrobce pneumatik Nokian.

Finský výrobce pneumatik Nokian Tyres povede své kampaně z Prahy

Finský výrobce pneumatik Nokian povede své kampaně z Prahy

Agentura McCann Prague získala coby nového klienta finského výrobce pneumatik Nokian Tyres. V příštích letech tak bude zajišťovat produkci kampaní tohoto klienta pro 21 trhů v Evropě.

Strategii komunikace bude vytvářet finská pobočka sítě McCann Worldgroup, agentura McCann Helsinki, která vyhrála tendr Nokianu s kreativním konceptem Stops you in time. McCann Prague bude mít na starost kompletní produkci všech kampaní včetně ATL a BTL podpory, digitální komunikace, správy sociálních sítí a aktivace, a to díky tomu, že v Praze sídlí centrála Nokianu pro celou Evropu. Z Prahy se také budou plánovat a koordinovat jednotlivé regionální kampaně. Tým pracující pro Nokian řídí group account director Martin Petrásek

Spolu se společnostmi Vodafone a MasterCard by mělo jít o jednoho z největších klientů McCannu. Na rozdíl od Vodafonu však obsluhují lidé pracující pro Nokian i jiné klienty. Agentura však nevylučuje vyčlenění specialistů pracujících výhradně pro Nokian a počítá s dalším posílením accountského i kreativního týmu.  Jednotlivé reklamy budou podle McCann Prague především imageové a budou klást důraz na digitální kanály. V hlavních sezónách zajistí McCann také výkonnostní marketingové aktivity. 

 „Nokian je ve fázi rychlé expanze na regionálních trzích, potřebovali jsme proto partnera na zajištění silné komunikační podpory. S ohledem na zkušenosti při spolupráci naší centrály s McCann Helsinki jsme se rozhodli tuto spolupráci rozšířit na celou Evropu,“ uvádí Lukáš Líbal, maketingový ředitel Nokianu pro střední Evropu.

Nokian Tyres je finský výrobce prémiových pneumatik pro osobní i nákladní auta. Firma byla založena v roce 1898 a jako první uvedla na trh v roce 1934 zimní pneumatiky. V současnosti je známá právě jako výrobce zimních pneumatik, ale deklaruje zájem růst i v ostatních segmentech. V Praze má logistické a obchodní centrum pro celou Evropu kromě severských trhů, které jsou řízeny lokálně z Finska. Mimo tyto země jsou pro firmu klíčové Rusko a USA, ve kterých prodává velkou část své produkce.