Pražská agentura Story tlrs od začátku letoška spolupracuje s dvěma novými korporátními klienty.
Pro lokální zastoupení švýcarského producenta cukrovinek Nestlé agentura spravuje facebookovou stránku a instagramový profil čokoládové bonboniéry Modré z nebe spadající pod značku Orion. Na obou profilech Story tlrs v únoru pro české a slovenské fanoušky uspořádali valentýnskou soutěž o zájezdy. Soutěžní video zasáhlo přes 700.000 lidí, uvádí brand manažerka Barbora Švecová.
Dalším novým klientem je automobilka Škoda Auto, pro které Story tlrs připravují texty pro web zaměřený na zaměstnance a též texty pro portál a aplikaci Connect, umožňující propojení chytrých telefonů s vozidly Škoda.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce