V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Pražští Story tlrs nově pracují pro Nestlé a Škodu

Pražská agentura Story tlrs od začátku letoška spolupracuje s dvěma novými korporátními klienty. 

Pro lokální zastoupení švýcarského producenta cukrovinek Nestlé agentura spravuje facebookovou stránku a instagramový profil čokoládové bonboniéry Modré z nebe spadající pod značku Orion. Na obou profilech Story tlrs v únoru pro české a slovenské fanoušky uspořádali valentýnskou soutěž o zájezdy. Soutěžní video zasáhlo přes 700.000 lidí, uvádí brand manažerka Barbora Švecová.

Dalším novým klientem je automobilka Škoda Auto, pro které Story tlrs připravují texty pro web zaměřený na zaměstnance a též texty pro portál a aplikaci Connect, umožňující propojení chytrých telefonů s vozidly Škoda.