
Tradiční česká značka Preciosa si letos připomíná 75 let od založení
Divize šperků a dekorací značky Preciosa, společnost Preciosa Beauty tradiční české sklářské firmy Preciosa, svěří svůj online marketing a komunikaci digitální agentuře Miranda Media Group. „Chceme ukázat, že společnost Preciosa nabízí nadčasové, stylové a elegantní doplňky a dekorace, které mohou oslovit všechny věkové skupiny,“ přibližuje výkonný ředitel agentury Miranda Media Tomáš Cina.
Miranda Media chce tak v rámci online komunikace představit a přiblížit křišťálové šperky a dekorace Preciosa i mladším a zaujmout je jak tradicí, jménem, kvalitou a řemeslností, tak samotnou formou komunikace reflektující potřeby mladých a jejich chování v online prostředí. Neopomene ani připomínku letošního 75. výročí od založení Preciosy.
Miranda Media Group kromě toho pracuje pro značky Philips, Pivovar Svijany, Pet Center, Klokočka Autosalon, Rituals nebo také pro Zdeňka Pohlreicha a Blanku Matragi.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
