Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Předání cen ADC Czech Creative Awards odsunuto

Galavečer Louskáčků je odložen kvůli koronaviru. Shortlist má být znám začátkem října.

Art Directors Club (ADC) jako pořadatel každoročních reklamních cen ADC Czech Creative Awards znovu odsouvá letošní ceremoniál, znovu kvůli koronaviru. Dosavadním termínem byl čtvrtek 24. září. „Vyhlášení se bude konat v jiný termín, o kterém ještě budeme informovat. Výbor ADC připravil úplně novou podobu ceremoniálu. Jeho příprava zabere víc času, proto se posouvá i jeho termín,“ vysvětluje ADC. „Chceme divákům zajistit zábavný ceremoniál a zároveň dát důstojný prostor vítězným pracím a agenturám,“ doplnil předseda klubu David Suda.

Koncept vyhlašování je tedy navržen, aby splňoval bezpečnostní opatření a zároveň neztratil punc zábavy a nadšení z vítězství, na který jsou diváci zvyklí. Proto bude třeba i trocha iniciativy ze strany vítězů. „Je pro nás těžké přijít o legendární ceremoniál a už podruhé ho posouvat a navíc kompletně změnit jeho podobu. Z nového konceptu jsou ale všichni nadšeni,“ ujišťuje David Suda.

V následujících dnech bude zasedat porota, která proběhne v kombinacii online a offline zároveň. Součástí poroty jsou totiž mimo jiné Javier Campopiano jako chief creative officer Grey Europe a Martin Woska, chief creative & strategy officer slovenského Triadu. Shortlist má být vyhlášen začátkem října.

Do letošního ročníku kreativní soutěže vstoupilo celkem 207 prací od 54 přihlašovatelů. Je to jen o 16 prací míň než v uplynulém loňském ročníku, který byl z hlediska přihlášek rekordní. Nejvíc přihlášek podala Ogilvy (22), pak Havas Prague (19), WMC Grey (11), Symbio (10) a Kaspen/Jung von Matt (10). Přihlášené práce jsou už teď k vidění na webu pořadatele.