Art Directors Club (ADC) jako pořadatel každoročních reklamních cen ADC Czech Creative Awards znovu odsouvá letošní ceremoniál, znovu kvůli koronaviru. Dosavadním termínem byl čtvrtek 24. září. „Vyhlášení se bude konat v jiný termín, o kterém ještě budeme informovat. Výbor ADC připravil úplně novou podobu ceremoniálu. Jeho příprava zabere víc času, proto se posouvá i jeho termín,“ vysvětluje ADC. „Chceme divákům zajistit zábavný ceremoniál a zároveň dát důstojný prostor vítězným pracím a agenturám,“ doplnil předseda klubu David Suda.
Koncept vyhlašování je tedy navržen, aby splňoval bezpečnostní opatření a zároveň neztratil punc zábavy a nadšení z vítězství, na který jsou diváci zvyklí. Proto bude třeba i trocha iniciativy ze strany vítězů. „Je pro nás těžké přijít o legendární ceremoniál a už podruhé ho posouvat a navíc kompletně změnit jeho podobu. Z nového konceptu jsou ale všichni nadšeni,“ ujišťuje David Suda.
V následujících dnech bude zasedat porota, která proběhne v kombinacii online a offline zároveň. Součástí poroty jsou totiž mimo jiné Javier Campopiano jako chief creative officer Grey Europe a Martin Woska, chief creative & strategy officer slovenského Triadu. Shortlist má být vyhlášen začátkem října.
Do letošního ročníku kreativní soutěže vstoupilo celkem 207 prací od 54 přihlašovatelů. Je to jen o 16 prací míň než v uplynulém loňském ročníku, který byl z hlediska přihlášek rekordní. Nejvíc přihlášek podala Ogilvy (22), pak Havas Prague (19), WMC Grey (11), Symbio (10) a Kaspen/Jung von Matt (10). Přihlášené práce jsou už teď k vidění na webu pořadatele.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
