„Jsi o pár století napřed? Studuj tam, kde tě pochopí,“ láká Fakulta strojní Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava maturanty se zájmem o techniku v nové náborové kampani.
Zatímco dřív končili velcí myslitelé před soudem, dnes začínají s granty, tituly a respektem. Strojaři z ostravské univerzity vsadili v nové kampani na jednoduchou myšlenku zasazenou do působivých kulis středověkého hradu či barokního zámku. Na čtyřech videích, náborové microsite a sociálních sítích rozehrává fakulta příběh hlavního hrdiny mistra Jana, který svými vynálezy předběhl dobu a zůstal nepochopen. „Neboj se myslet ve velkém, podpoříme tě,“ vzkazuje fakulta strojní uchazečům.
Za kampaní stojí stejně jako v minulých letech kreativní agentura Action Please. „Vtip, originální myšlenka a nadsázka. V dřívějších kampaních jsme si ověřili, že na tohle cílová skupina mladých lidí slyší,“ říká kreativní ředitel Action Please a režisér spotů Radim Dittrich. Dodává, že námět kampaně navazuje na loňský spot Nový kočár, který měl na sociálních sítích úspěch: „V lehce pozměněné podobě jsme jej vypustili do online světa i letos jako první vlaštovku. Z mistra Jana se tak stal hlavní hrdina kampaně.“
Na protagonistovi stojí nejen hlavní videa, ale především komunikace na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Pro ty agentura vytvořila krátká zábavní videa a fotky s mistrem Janem, která mají vtipně předávat obyčejně nudný obsah, jako jsou termíny přihlášek, dnů otevřených dveří, informace o škole, oborech, výhodách studia na strojní fakultě, na tamní univerzitě i v Ostravě.
Předběhni svou dobu 2019
- Klient: Fakulta strojní Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
- Nasazení: leden až březen 2019
- Mediamix: online
- Kreativní agentura, produkce: Action Please
- Režie: Radim Dittrich
- Kreativní ředitel: Radim Dittrich
- Art director: Adam Troják
- Account director: Miluše Koštialiková
- Copywriter: Lada Poštulková
Sdílejte