Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Předsedou poroty pražského reklamního festivalu PIAF bude Gideon Amichay

Porota PIAF 2012: Gideon Amichay - Luiz Sanches - Adam Akembo

Porota PIAF 2012: zleva Gideon Amichay, Luiz Sanches a Adam Kakembo

Předsedou poroty třetího mezinárodního festivalu reklamy PIAF v dubnu 2012 bude Gideon Amichay z Izraele, jeden z nejuznávanějších kreativců světa, jenž získal i Grand Prix v loňské soutěži PIAF.

Účast v porotě potvrdili i Luiz Sanches, kreativní ředitel agentury Almap BBDO Brazil, a Adam Kakembo, marketingový ředitel značky Wrangler. Porota bude mít 15 členů, oproti loňsku tu bude i zástupce z Česka. Kompletní složení zveřejní pořadatelé do konce ledna.

Mezinárodní porota hodnotí ve 12 základních kategoriích, a to dvoukolově. Zvláštními kategoriemi jsou pivní reklama a reklama zadávaná státem a jeho institucemi. Přihlášky do soutěže se začnou přijímat počátkem února. Shortlisty budou známy v polovině dubna, vítěze představí PIAF na večeru 26. dubna.

Vedle soutěže je součástí festivalu i mezinárodní konference prezentující to nejlepší ze světové reklamy a marketingu.

Gideon Amichay

[caption id="attachment_23552" align="alignright" width="80" caption=" "]Gideon Amichay[/caption]

V letech 1994-2011 byl hlavním kreativním ředitelem a partnerem v izraelské agentuře Shalmor Avnon Amichay/ Y&R Interative. Pod jeho vedením se agentura stala jednou z největších v Izraeli a získala mnoho mezinárodních cen. Za poslední čtyři roky získal 17 lvů na největší světové soutěži reklamy Cannes Lions. Posledních deset let byl Gideon také členem světové kreativní rady Young & Rubicam. Pravidelně zasedá v porotách prestižních kreativních festivalů. Gideon začínal jako karikaturista a nyní se prosadil i jako autor. V roce 2011 mu v Izraeli vyšla kniha s názvem „No, No, No, No, No, No, No, Yes“, ve které shrnuje své zkušenosti a představy o rozvoji neutuchající zvídavosti a kreativitě.Na umělecké škole Bezalel vystudoval obor grafický design a vizuální komunikaci. V roce 2008 absolvoval proslulý MBA program Michaela Conrada “Berlin School of Creative Leadership”.

Luiz Sanches

[caption id="attachment_23557" align="alignright" width="79" caption=" "]Luiz Sanches[/caption]

V agentuře Almap BBDO pracuje v již 16 let, posledních devět let jako kreativní ředitel. Letos obhájil na největším světovém reklamním klání Cannes Lions loňský titul Agentura roku. Má přátele v Česku ze studií na Berlin School of Creative Leadership. V letech 2009 a 2010 byl nejvíce oceňovaných kreativním ředitelem podle žebříčku Gunn Report. Luiz Sanches získal 63 ocenění v Cannes včetně Grand Prix. a další ceny na festivalech D&AD, Clio Awards, the One Show, NY Art Director’s Club, El Sol and FIAP.

Adam Kakembo

[caption id="attachment_23555" align="alignright" width="86" caption=" "]Adam Kakembo[/caption]

Působí jako marketingový ředitel značky Wrangler pro Evropu, Střední východ a Afriku. Stojí za oceňovanou kampaní We are animals. Ve společnosti VF Corporation, která zastupuje kromě Wrangleru také značky Lee či The North Face, působí již čtvrtým rokem. Před nástupem do VF byl šéfem trade marketingu ve společnosti Levi Strauss & Co. pro region EMEA. V minulosti pracoval také na straně reklamní agentury – v accountském oddělení agentury Cake (Havas Group) a na seniorních pozicích v marketingu luxusních značek Loewe and Timberland. V roce 2010 vedl porotu cen Euro Effie.