Předsedou PR Klubu je Vlček, vystřídal Langera

Pavel Vlček na dubnovém PR Brunchi agentury Pram Consulting a Médiáře. Foto: Vojta Herout

Pavel Vlček v dubnu PR Brunchi agentury Pram Consulting a Médiáře. Foto: Vojta Herout

Členové PR Klubu zvolili na každoročním shromáždění nové složení vedení této profesní organizace. V čele Výkonného výboru nově stanul Pavel Vlček, PR manažer a tiskový mluvčí mBank. Petr Langer, dosavadní předseda Výkonného výboru PR Klubu a manažer externí a interní komunikace společnosti Alensa, se rozhodl po pěti letech odejít z vedení organizace. Nově povede její Poradní panel a chce se víc věnovat rodině.

Místopředsedou Výkonného výboru PR Klubu zůstává Jan Osúch, ředitel PR Dubaje pro střední a východní Evropu. Společně s ním a Vlčkem budou v pětičlenném výboru Jitka Housková, vedoucí integrované komunikace SAP v ČR a na Slovensku, Alžběta Fridrichová, ředitelka a spolumajitelka agentury Adison, a Martin Ayrer, koordinátor strategické komunikace Univerzity Karlovy a bývalý mluvčí české vlády.

 „Společně s výkonným výborem máme za cíl posunout PR Klub strategicky dál směrem k organizaci typu asociace sebevědomě hájící zájmy profesionálů v oblasti public relations. To především znamená poskytovat kvalitní informační servis, funkční zázemí a celkově atraktivní příležitosti k rozvoji znalostí a dovedností nejen v tradičních komunikačních disciplínách, ale také v oblastech, jako je například zákaznická zkušenost nebo HR marketing. Ty totiž neoddělitelně souvisí s tím, co PR umí nejlépe, a to s řízením vztahů a reputace,“ nastínil vizi dalšího rozvoje nový předseda PR Klubu Vlček, který v uplynulých 10 letech řídil komunikaci Citibank, Ministerstva průmyslu a obchodu a korporace Rosatom. Působil také jako vedoucí rubriky marketing v časopise Marketing & Media.