Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Předvánoční kampaň zdarma? O2 Media odkládají platby za reklamní kampaně

Konec koronavirové pandemie je stále v nedohlednu. Krize zasáhla celou ekonomiku, zavřela obchody i restaurace, podniky hlásí ztráty. Podle Trendovníku České spořitelny čeká letos pokles ziskovosti až 70 % průmyslových firem, každá třetí přitom bude propouštět. Prodeje nových osobních vozů v Evropské unie meziročně klesly o třetinu, tuzemské cestovky hlásí propad tržeb až o 90 %. Jak ale těmto odvětvím pomoci?

O2 pomáhá

O2 pomáhá zasaženým firmám

Krizové situace si žádají krizová řešení. O2 Media se proto rozhodlo firmám z covidem zasažených odvětví podat pomocnou ruku. „Víme, že naprostá většina firem má v tuto chvíli marketingové rozpočty výrazně osekané,“ vysvětluje Ferdinand Kraus, manažer O2 Media. „Abychom jim pomohli s jejich reklamní propagací, připravili jsme novou službu O2 Media Starter Pack. Ta nabídne firmám, na které nejvíce dolehla koronavirová krize, cenově zvýhodněné mediální kampaně. Platit za ně přitom budou až v příštím roce,“ dodává Kraus.

Starter Pack je založený na konceptu 1+1. Klient si zakoupí dvě mediální kampaně, přičemž první kampaň dostane zcela zdarma. Tu může realizovat kdykoli do konce roku 2020. Druhá kampaň v balíčku je již hrazená, nicméně její platba je odložena až na konec prvního kvartálu 2021. Klienti si mohou vybrat ze tří cenových variant dle svých finančních možností. Podobu mediálních formátů vždy připraví na míru obchodní zástupce dle konkrétních potřeb každého klienta. Cílová skupina zákazníků, na které bude reklamní kampaň směřovat, bude volena na základě analýzy big dat, a to podle socio-ekonomického profilu, lokace či web-profilingových zájmů. Zákazníci budou osloveni mixem standardních a lokalizačních SMS a MMS.

Smyslem nové služby je vyjít vstříc firmám, kterým aktuálně klesají zisky, a zvýšit jejich vizibilitu, přestože na to zrovna nemají vyhrazený marketingový rozpočet. Díky odložené platbě mohou propagovat své produkty nebo služby v období předvánoční nákupní špičky, což by si jinak nemohly dovolit.

Mezi nejvíce zasažená odvětví, na která se bude O2 Media se svým Starter Packem zaměřovat, patří vydavatelství, zábava, property management, food, pets, auto-moto, betting, fashion, hobby markets, retail a travel.

Máte-li zájem se dozvědět o službě Starter Pack více, stačí oslovit některého z našich odborníků, kteří vám zašlou kompletní nabídku.

Text je součástí placené spolupráce se společností O2 Media