Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Premiéra sitcomu PanMáma na Nově s podílem 25 %, Gympl horší než repríza Kriminálky Anděl

Jedinou novinkou podzimu na Nově je sitcom Pan Máma podle britského vzoru. Foto: TV Nova

Sitcom PanMáma podle britského vzoru je jedinou novinkou podzimu na Nově. Foto: TV Nova

Také další dva seriály podzimního programového schématu televize Nova bodovaly podle očekávání. Nejsledovanějším pořadem pondělního večera byl nový díl cyklu Gympl s (r)učením omezeným (897.000 diváků starších patnácti let, podíl na publiku 23 %), druhým následně po půl desáté vysílaná úvodní část adaptovaného sitcomu PanMáma s Milanem Šteindlerem v hlavní roli (830.000 diváků, podíl 25 %).

Ukazuje to měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.

Gympl byl nicméně zhruba na polovině diváků, než kolik měl den předtím seriál Doktoři z Počátků nově přesunutý na neděli. Zároveň dosáhl slabšího výsledku než týden předtím repríza Kriminálky Anděl. I v pondělí po 20. hodině vysílané Cesty domů II spadly o 80 tisíc oproti premiéře před týdnem (802.000 diváků, 21 %). Polepšila si naopak repríza Sanitky na ČT1 (701.000 diváků, 18 %).

Televize Barrandov na pondělní večer po 20. hodině nasadila opět socialistický seriál Žena za pultem. Zaujal 156.000 lidí, tedy 4 % těch, kdo byli zrovna u obrazovek. Na stanici to je lehce podprůměrný výsledek.