Vydavatelství Premium Media Group má po časopisech Architect+ a Estate další titul, převzalo magazín ForGolf s dvanáctiletou tradicí. Ten pod novým investorem změní periodicitu i zacílení. Vydavatelská skupina, spadající do holdingu Czechoslovak Premium Brands, časopis od původního majitele odkoupila v listopadu, první číslo v novém vyjde v prosinci. Pozici šéfredaktora titulu oficiálně převezme Hynek Just, dosavadní zástupce šéfredaktora Michaela Jona.
Nový vydavatel plánuje v příštích měsících upravit podobu titulu, časopis by se měl zaměřit na bonitnější čtenářskou skupinu a cílové oblasti jejího zájmu v rámci golfu. Změní se také periodicita magazínu, z měsíční přejde na dvouměsíční. Podobně jako sesterské tituly využije distribuční síť čítající na 5.000 jmen bohatých a vlivných Čechů a Slováků.
V rámci skupiny Czechoslovak Premium Brands se má ForGolf potkat s další z investic, sítí prodejen s golfovou módou a vybavením GolfProfi a GPA Golf Tour. Czechoslovak Premium Brands je skupina privátních investorů zastoupených advokátem Jaroslavem Havlem.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
