Vydavatelství Premium Media Group představilo nový titul Premium Brno. Magazín zaměřený na byznys a životní styl je prvním krokem pražského vydavatelství v expanzi vydavatelství do regionů. Nový pololetník cílí podobně jako celé portfolio mediálního domu do segmentu náročných bonitních čtenářů. Magazín o 120 stranách vychází v nákladu 5.000 kusů, přičemž výtisky jsou distribuovány na regionální databázi kontaktů doplněnou o atraktivní distribuční místa v podobě restaurací, showroomů, hotelů a dalších. Druhé vydání Premium Brno se plánuje letos na podzim.

Premium Brno
První vydání mapuje témata zaměřující se na scénu technologického byznysu v moravské metropoli nebo developerské plány na rozvoj města, dotýká se i tamních vzdělávacích institucí nebo nadregionální problematiky aktuálních trendů z oblasti práva. V rozhovorech se představují osobnosti spojené s Brnem a jižní Moravou jako zakladatel fondu Domoplan Tomáš Vavřík, Veronika Hanáková ze společnosti Hanák nábytek nebo Jiří Nepala stojící v čele Renomie. Ekonomicky zaměřené články doplňují rubriky věnované gourmet zážitkům, cestování, architektuře, designu nebo automobilovým testům.
„Projekt Premium Brno vychází z našeho přesvědčení, že v regionech – a na jižní Moravě především – se skrývá nevyužitý mediální potenciál. Brno disponuje nebývale zajímavou byznysovou komunitou s přesahem do celého světa a my jsme se rozhodli věnovat jí náležitý prostor k vyjádření,“ přibližuje publisherka Premium Media Group Jitka Krulcová. Zároveň předesílá, že vydavatelství do budoucna nevylučuje zvýšení periodicity magazínu na čtvrtletník. Brand Premium Brno je aktivní také v online prostředí, magazín má vlastní sociální sítě a v rámci webu Estate.cz využívá obsahový kanál věnovaný regionálním tématům.

Ukázka z prvního čísla Premium Brno

Ukázka z prvního čísla Premium Brno

Ukázka z prvního čísla Premium Brno

Ukázka z prvního čísla Premium Brno

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
