Mediální dům tematicky zaměřený na životní styl Premium Media Group od dubna rozšířil své portfolio o zpravodajský portál o investicích Investiční web. Ten funguje od roku 2009 a dosud ho vydávala společnost Wood & Company. Premium Media Group získala ve vydavatelské firmě podíl 50 %, 50 % si ponechala Wood & Company. „I do budoucna plánujeme zůstat v akcionářské struktuře společně,“ sdělil Médiáři Štěpán Dlouhý, šéf Premium Media Group. Skupina plánuje zásadně rozšířit obsah webu o nová témata, jako jsou investice do nemovitostí, trh s uměním, startupy, crypto či blockchain, a také přijít s novými formáty pro inzerenty.
Těm hodlá nabízet komplexní kampaně napříč svými tituly. Na takzvanou prémiovou cílovou skupinu už mediální firma cílí magazíny Estate, Architect+, Art of Living, Art Antiques, Premium Brno, Premium Golf a Premium Ski a také weby Iconiq.cz a Estate.cz. Novinka v portfoliu jí umožní pokrývat jak byznysové, tak volnočasové aktivity zmíněné skupiny.
„Po nedávném redesignu webu Estate.cz je Investicniweb.cz dalším krokem v naší expanzi v oblasti online médií. Redakční tým, který za webem stojí, je pro naše vydavatelství velkou posilou a jejich odbornost využijeme i v dalších titulech,“ dodává ředitel Dlouhý. Redakci Investičního webu se navíc Premium Media Group chystá v následujících měsících rozšířit.
V loňském roce 2021 zaznamenal web 2,44 milionu návštěv. „Meziroční nárůst návštěvnosti dosáhl 20 % a její navýšení očekáváme i pro letošní rok,“ říká šéfredaktor webu Petr Novotný. „Efektivně cílíme na přesně definované a obtížně dosažitelné čtenářské publikum ze socioekonomické skupiny A, které pravidelně investuje a zajímá se o alternativní investice,“ dodává. Web navíc disponuje bází čítající přes 15.000 emailových kontaktů.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
