Pět tuzemských vydavatelství během pondělí 23. a úterý 24. září uvedlo do ostrého provozu většinu reklamních ploch Czech Publisher Exchange, zbylé hodlá pustit během tohoto týdne. Během prvních dvou dnů jsme klientům nabídli přes 10 milionů impresí, možnost nákupu reklamních ploch CPExu již využilo téměř 700 inzerentů prostřednictvím 30 DSP nebo trading desků,“ oznámil šéf projektu Matěj Novák. Na projektu participuje Centrum Holdings, Mafra, Mladá fronta, Ringier Axel Springer a Sanoma. Nabídkou nevyužitých ploch prostřednictvím real-time biddingu (RTB, aukce v reálném čase) chtějí hlavně přilákat nové inzerenty.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden