
Petr Čerňanský, zakladatel e-shopu s vínem Rybízák.cz
Agentura Prest Pavlíny Vít převzala PR komunikaci českého online prodejce vín, značky Rybízák. Jeho zakladatel Petr Čerňanský v marketingové komunikaci zpočátku spoléhal především na kombinaci SEO s PPC a na sociální sítě. Teď dostala větší prostor strategická a dlouhodobá komunikace se zákazníky. „Jako největší tuzemský online prodejce vín, kterým se značka Rybízák stala, jsem cítil potřebu rozšířit marketingové, a především PR aktivity. Pomocí PR máme za cíl přiblížit produkty blíže koncovým zákazníkům a vysvětlit, v čem jsou naše vína specifická,“ uvádí Čerňanský, majitel a ředitel značky Rybízák.
„Rybízák se na všech svých marketingových platformách profiluje hravou, přátelskou a vtipnou komunikací se zákazníky. To pro nás znamená zajímavou výzvu, jak skloubit Rybízákovu přirozenou tonalitu s PR, kde je třeba zaujmout větší odstup a serióznost,“ říká Veronika Drdáková, PR konzultantka z agentury, která se o klienta stará.
Rybízák začal v roce 2005 prodejem jednodruhových ovocných vín, ke kterým postupně přidává nevšední ovocné, bylinné i květinové mixy na základě vlastních receptur. V roce 2021 výrazněji rozšiřuje sortiment produktů i o pochutiny k vínu, bylinné čaje nebo energetické nápoje. Největší pozornost médií získal svařákem Teplouš, který se během dvou měsíců prodeje dostal mezi tři nejprodávanější produkty v historii firmy.

Svařák Teplouš
Čerňanský chce teď s Rybízákem i na evropský trh. Slibuje nová vína v limitovaných edicích i přírůstky od stálého sortimentu. „Chystáme všech osm stálých vín prodávat i v plechu, aby se mohly snadno sbalit na letní kempování nebo výlety. Po obchodní stránce máme ambice zahájit provoz několika nových e-shopů a masivně rozšířit naše působení do vícero prodejních kanálů,“ nastiňuje obchodní plány.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
