Prest zajišťuje PR e-shopu s vínem Rybízák

Úkolem nově vybrané agentury bude strategická a dlouhodobá komunikace se zákazníky.

Petr Čerňanský, zakladatel e-shopu s vínem Rybízák.cz

Petr Čerňanský, zakladatel e-shopu s vínem Rybízák.cz

Agentura Prest Pavlíny Vít převzala PR komunikaci českého online prodejce vín, značky Rybízák. Jeho zakladatel Petr Čerňanský v marketingové komunikaci zpočátku spoléhal především na kombinaci SEO s PPC a na sociální sítě. Teď dostala větší prostor strategická a dlouhodobá komunikace se zákazníky. „Jako největší tuzemský online prodejce vín, kterým se značka Rybízák stala, jsem cítil potřebu rozšířit marketingové, a především PR aktivity. Pomocí PR máme za cíl přiblížit produkty blíže koncovým zákazníkům a vysvětlit, v čem jsou naše vína specifická,“ uvádí Čerňanský, majitel a ředitel značky Rybízák.

„Rybízák se na všech svých marketingových platformách profiluje hravou, přátelskou a vtipnou komunikací se zákazníky. To pro nás znamená zajímavou výzvu, jak skloubit Rybízákovu přirozenou tonalitu s PR, kde je třeba zaujmout větší odstup a serióznost,“ říká Veronika Drdáková, PR konzultantka z agentury, která se o klienta stará.

Rybízák začal v roce 2005 prodejem jednodruhových ovocných vín, ke kterým postupně přidává nevšední ovocné, bylinné i květinové mixy na základě vlastních receptur. V roce 2021 výrazněji rozšiřuje sortiment produktů i o pochutiny k vínu, bylinné čaje nebo energetické nápoje. Největší pozornost médií získal svařákem Teplouš, který se během dvou měsíců prodeje dostal mezi tři nejprodávanější produkty v historii firmy.

Svařák Teplouš

Svařák Teplouš

Čerňanský chce teď s Rybízákem i na evropský trh. Slibuje nová vína v limitovaných edicích i přírůstky od stálého sortimentu. „Chystáme všech osm stálých vín prodávat i v plechu, aby se mohly snadno sbalit na letní kempování nebo výlety. Po obchodní stránce máme ambice zahájit provoz několika nových e-shopů a masivně rozšířit naše působení do vícero prodejních kanálů,“ nastiňuje obchodní plány.