Prezidentem poroty PIAF 2011 bude Michael Conrad, ex Leo Burnett

Michael Conrad. Foto: PIAF

Michael Conrad. Foto: PIAF

Předsedou mezinárodní poroty Pražského reklamního festivalu (PIAF, Prague International Advertising Festival) bude Michael Conrad, někdejší globální kreativní ředitel agentury Leo Burnett. Převezne pomyslné žezlo od Tima Delaneye, zakladatele mezinárodní agentury Leagas Delaney, který šéfoval pražské porotě loni, v úvodním ročníku PIAF.

Conrad se dnes věnuje řadě projektů včetně toho, že je děkanem Berlínské školy kreativního řízení.

PIAF se skládá z mezinárodní soutěže a konference. Soutěž kreativity tentokráte přináší oproti obdobným akcím podstatnou změnu. Zcela nové soutěžní kategorie postihnou budování značky od jejího vzniku až po kreativní formy prodeje. Současný překotný vývoj technologií a přístupů k budování značky a její komunikaci se začal vymykat standardním kategoriím rozděleným podle mediatypů.

„Vycházíme z poznání, že kreativita není jen věcí těch, kteří ji mají na vizitce. Kreativitu dnes musejí projevovat i zadavatelé. Pokud se firmy a reklamní agentury naladí na stejnou vlnu, vznikají výjimečné věci, které navíc fungují. To je hlavní myšlenka festivalu,“ říká prezident PIAF Marek Hlavica.

Právě předseda poroty Michael Conrad je znám svým názorem, že kreativita je základní pracovní princip, a to bez ohledu na obor. PIAF se tak odliší od ostatních festivalů a soutěží a úhlem pohledu a šíří záběru.

Mezinárodní porota bude doplněna o odborníky z firem, oceňovaných pro kreativní přístup ke komunikaci a marketingu, a specialisty. Porota bude představena odborné veřejnosti v několika krocích.

Také konferenční program festivalu zacílí jak na reklamní agentury, tak na zadavatele. Festival bude každoročně reflektovat současné trendy v oboru, s nimiž auditorium seznámí mezinárodní odborníci. Účastníci konference obdrží certifikát o absolvování.