Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Příběh loga ČT: Janeček nechal Malovce čekat tak dlouho, až si Dvořák vybral Najbrta

Autoři nového loga ČT (zleva) Petr Štěpán, Marek Pistora a Aleš Najbrt. Foto: ČTK/Šimánek Vít

Autoři nového loga ČT (zleva) Petr Štěpán, Marek Pistora a Aleš Najbrt. Foto: ČTK/Šimánek Vít

Práce designéra Štěpána Malovce přišla vniveč. Z jeho návrhu vizuálního stylu České televize, s nímž zvítězil v roce 2007 v soutěži vypsané veřejnoprávním médiem, korporátní logo veřejnoprávní televize nevzejde. „Opustili jsme cestu vývoje nového loga, procesu, který začal před pěti lety. Nehledáme nové logo,“ řekl dnes nový marketingový ředitel ČT Jan Svoboda.

Místo dosavadních značek přijde nové logo i celý styl od Studia Najbrt. „K 1. září představí Česká televize podzimní programové schéma, které bude revoluční, výjimečné, jiné. S tímto datem budeme implementovat nové korporátní logo ČT i jednotlivých kanálů,“ uvedl šéf marketingu Svoboda. Na to by měla navázat změna designu jednotlivých kanálů České televize.

„Chceme navázat na tradice. Chceme se chovat jako Coca-Cola, Nike nebo BBC,“ prohlásil dnes v pražské galerii Dox generální ředitel ČT Petr Dvořák. Změna nemá proběhnout „střihem“, logo se tak ve vysílání i všude jinde má objevovat postupně.