Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Příbram spustila aplikaci pro obyvatele, umožní platit parkování či hlásit závady

Pomocí apky mohou lidé nahlásit městu závadu nebo se snáze spojit s úřady

Pomocí apky mohou lidé nahlásit městu závadu nebo se snáze spojit s úřady

Odjezdy a zpoždění autobusů, aktuality, kulturní tipy nebo hlášení závad. To je jen několik funkcí, které najdou obyvatelé Příbrami v nové aplikaci Příbram v mobilu, která vznikla ve spolupráci s firmou Eternal. Vedle městského zpravodaje, profilu na Facebooku, e-mailového infoservisu a webu města jde o další informační kanál, kterým chce radnice poskytovat občanům informace o dění ve městě.

„Mobilní aplikace má 13 informačních dlaždic. Grafika aplikace pracuje s tematickými ikonkami, které jsou v souladu s vizuálním stylem města,“ přibližuje Zuzana Kučerová z vedení města. Uživatelé se tak prostřednictvím aplikace mohou dozvědět o plánovaných akcích ve městě, nebo snáz kontaktovat úřady. Návštěvníci města pak mohou využít kategorie Poznej Příbram, kde se dozví nejdůležitější údaje o městě.

Příbram v mobilu nabízí i další funkce, jako je hlášení závad, kdy uživatelé mohou problém nejen popsat, ale také vyfotit, nebo přesměrování na online platbu za parkování. Součástí je také sekce s kontakty na správu města i pohotovostní složky. Apku může město využívat také pro sbírání dat od občanů prostřednictvím anket a dotazníků. Příbram v mobilu je k dispozici zdarma pro Android a iOS.