V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Přichází nová agentura We Are Signature

Tereza Čencová a Kristýna Szkanderová sestavily nový tým nezávislých odborníků.

Zakladatelky We Are Signature

Zakladatelky We Are Signature Tereza Čencová (vlevo) a Kristýna Szkanderová

Tereza Čencová a Kristýna Szkanderová založily agenturu We Are Signature, jejíž tým se specializuje na sociální sítě, influencer marketing, PPC, optimalizaci pro vyhledávače, tvorbu a analýzu webů, kompletní strategie a individuální školení a workshopy. Grafiku navíc zastřešují vlastním produkčním týmem.

„Nejsme jen další marketingová agentura, ale propojujeme nezávislé odborníky a freelancery napříč marketingem. Co nás odlišuje od ostatních, je opravdu individuální přístup a tým odborníků, kteří se neustále vzdělávají v rámci své specializace,“ říká Szkanderová, která působí i na pozici social media manager.

Kristýna Szkanderová

Kristýna Szkanderová

„Tvoříme strategie na základě zdravého rozumu, aniž bychom podléhali zaběhnuté rutině,“ tvrdí Čencová, jejíž specializací je influencer marketing. Sama se jako influencer profiluje.

Tereza Čencová

Tereza Čencová

Agentura odstartovala v březnu, už pracuje pro klienty L’Oréal Professionnel, Portu.cz, Tangle Teezer, Feedo nebo Bidli. Pro Bidli, L’Oréal, Fyzikální ústav či PR Akademii vedla sérii odborných školení, jichž se mohla zúčastnit i veřejnost v Praze a Ostravě. Tým se věnuje i charitativním projektům a pomáhá s online marketingem Nadaci Leontýnka nebo nadačnímu fondu Křídlení.

V létě agentura zajistila letní soutěž značky Steilmann, která oslovila přes půl milionu uživatelů, při investici v nižších desítkách tisíc korun. Prodejce módy Steilmann se zaměřuje hlavně na zákazníky nad 45 let, soutěž na sítích cílila na mladší. Podmínkou účasti byl nákup na prodejně. Hrálo se o proměnu v showroomu Steilmannu, o dron Karma a o GoPro Hero5.