Síť drogerií Rossmann přichází s vlastním propagačním časopisem. Nese název Rossmann Life, rozsah má 24 stran a bude vycházet čtyřikrát ročně v nákladu 500.000 výtisků. Ty jsou na prodejných k dispozici zdarma. Obsah tvoří články o zdraví, kráse, rozhovor a samozřejmě tipy na výrobky ze sortimentu sítě drogerií. Vydavatelem magazínu je české zastoupení značky Rossmann, zhotovitelem pak agentura Salt & Pepper Agency Heleny Křesinové. Ta se o obsah magazínu stará s agenturou DDB a samotným klientem. S DDB nyní Rossmann na tuzemském trhu mění komunikační koncept.

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku