Síť drogerií Rossmann přichází s vlastním propagačním časopisem. Nese název Rossmann Life, rozsah má 24 stran a bude vycházet čtyřikrát ročně v nákladu 500.000 výtisků. Ty jsou na prodejných k dispozici zdarma. Obsah tvoří články o zdraví, kráse, rozhovor a samozřejmě tipy na výrobky ze sortimentu sítě drogerií. Vydavatelem magazínu je české zastoupení značky Rossmann, zhotovitelem pak agentura Salt & Pepper Agency Heleny Křesinové. Ta se o obsah magazínu stará s agenturou DDB a samotným klientem. S DDB nyní Rossmann na tuzemském trhu mění komunikační koncept.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor