Síť drogerií Rossmann přichází s vlastním propagačním časopisem. Nese název Rossmann Life, rozsah má 24 stran a bude vycházet čtyřikrát ročně v nákladu 500.000 výtisků. Ty jsou na prodejných k dispozici zdarma. Obsah tvoří články o zdraví, kráse, rozhovor a samozřejmě tipy na výrobky ze sortimentu sítě drogerií. Vydavatelem magazínu je české zastoupení značky Rossmann, zhotovitelem pak agentura Salt & Pepper Agency Heleny Křesinové. Ta se o obsah magazínu stará s agenturou DDB a samotným klientem. S DDB nyní Rossmann na tuzemském trhu mění komunikační koncept.

V gesci vicepremiéra Bartoše
Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Náročné a drahé pro agentury i klienty
Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA

Pracovní název je Page 404