Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Přihlášky na soutěž mladých kreativců Czech Young Lions finišují. Inspirujte se z loňska

Dnes v 18 hodin končí lhůta, do kdy se mohou přihlásit kreativci do 28 let a soutěžit o účast ve světovém finále v Cannes.

Pouze 24 hodin od zadání k výsledku budou mít účastníci letošním ročníku Czech Young Lions, stejně jako v předchozích letech. Dnes večer v 18.00 končí lhůta, do kdy se mohou přihlásit mladí kreativci do 28 let a soutěžit o účast ve světovém finále v Cannes. Národní kolo soutěže organizuje FLEmedia (oficiální reprezentant festivalu Cannes Lions pro Českou republiku) ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Médiář.cz je mediálním partnerem.

Soutěž vznikla v roce 1995 na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions. Podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci. Soutěží dvoučlenné týmy do 28 let, v Česku ve 3 kategoriích - Cyber, Media, Print. Po zadání briefu mají 24 hodin na jeho zpracování a dodání finálního výstupu – inzerátu, spotu, banneru či inovativní komunikační strategie (v závislosti na soutěžní kategorii).

Podrobné propozice soutěže

Organizátoři už rovněž zveřejnili složení porot pro jednotlivé kategorie.

Porota kategorie Cyber

  • Petr Bína, Creative Director, Symblaze
  • Robert Haas, ředitel, Symbio (a předseda sekce digitálních agentur AKA)
  • René Jež, Partner, FLEmedia
  • Ludvík Jubánek, zástupce ředitele, AKA
  • Richard Markuzy, Regional Marketing Director, Adobe
  • Martin Šámal, Senior Brand Manager, Seznam.cz

Porota kategorie Media

  • David Brada, Managing Director, Attention! Media
  • Denisa Fuksová, Senior Head of Communication and Media, T-Mobile Czech Republic
  • Zbyněk Gabriel, Partner, FLEmedia
  • Jiří Janoušek, ředitel, AKA
  • Barbora Novotná, Copywriter and Ideamaker, Crea s.r.o. (zástupce ADC)

Porota kategorie Print

  • Jiří Janoušek, ředitel, AKA
  • René Jež, Partner, FLEmedia
  • Jakub Melichar, produktový specialista, Copy General
  • Aleš Pýcha, marketingový ředitel, Mafra
  • Petr Vlasák, Creative Director, Comtech Group (zástupce ADC)

A přinášíme práce loňských vítězů.

Kategorie Media

  1. Alena Záklasníková, Zuzana Zápotocká / Carat ČR
  2. Kateřina Huňová, Hana Kundrátová /Universita Tomáše Bati, Zlín
  3. Michal Benda, Pavel Galík / Universal McCANN / Initiative

Kategorie Print

  1. Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
  2. Lucie Waldmannová, Jan Diblík / Comtech Group
  3. Martin Hašek, Luboš Vacke / Leo Burnett Adverstising

Zadání: vytvořit printovou kampaň, která zvýší zájem o přispívání na Konto Bariéry a pomoc handicapovaným lidem
Projekt: využití platebního kanálu České pošty SIPO pro fundraising Konta Bariéry
Výstup: hotový layout s použitím vizuálu podle vašeho výběru
Formát: A4 (na výšku i šířku), využitelnost v ČB variantě

SIPO

SIPO

SIPO

SIPO

Kategorie Cyber

  1. Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
  2. Zoltan Pall, Tomáš Zeman / Symbio Digital
  3. nebyla udělena

Zadání: Ve spojení s webovými stránkami www.kontobariery.cz vytvořit přitažlivou pozvánku na 10. aukční salon výtvarníků pro Konto BARIÉRY, jehož výtěžek finančně podpoří studenty středních a vysokých škol s těžkým zdravotním handicapem. V aktuálním školním roce se jedná o 76 osob.
Projekt: 10. aukční salon výtvarníků pro Konto Bariéry
Výstup: full banner, skyscraper, expanding skyscraper/rollover banner/floating ads

banner 486x60 pixelů
banner 120x600 pixelů
banner 728x400 pixelů