Piráty iniciovaný bod čtvrteční schůze poslaneckého volebního výboru, týkající se sporu o reportáž Janka Kroupy o Agrofertu, oproti úterní schůzi příslušné senátní komise nové argumenty nepřinesl. Nad rámec známého řekl generální ředitel René Zavoral jen, že ve veřejnoprávním rádiu zruší část tabulkových míst a že kromě předžalobní výzvy od Agrofertu registruje rozhlas i další, rovněž na Kroupovu reportáž, a to z roku 2015. Reportér Kroupa se schůze neúčastnil.

Přihlášky na soutěž mladých kreativců Czech Young Lions finišují. Inspirujte se z loňska

Dnes v 18 hodin končí lhůta, do kdy se mohou přihlásit kreativci do 28 let a soutěžit o účast ve světovém finále v Cannes.

Pouze 24 hodin od zadání k výsledku budou mít účastníci letošním ročníku Czech Young Lions, stejně jako v předchozích letech. Dnes večer v 18.00 končí lhůta, do kdy se mohou přihlásit mladí kreativci do 28 let a soutěžit o účast ve světovém finále v Cannes. Národní kolo soutěže organizuje FLEmedia (oficiální reprezentant festivalu Cannes Lions pro Českou republiku) ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Médiář.cz je mediálním partnerem.

Soutěž vznikla v roce 1995 na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions. Podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci. Soutěží dvoučlenné týmy do 28 let, v Česku ve 3 kategoriích – Cyber, Media, Print. Po zadání briefu mají 24 hodin na jeho zpracování a dodání finálního výstupu – inzerátu, spotu, banneru či inovativní komunikační strategie (v závislosti na soutěžní kategorii).

Podrobné propozice soutěže

Organizátoři už rovněž zveřejnili složení porot pro jednotlivé kategorie.

Porota kategorie Cyber

  • Petr Bína, Creative Director, Symblaze
  • Robert Haas, ředitel, Symbio (a předseda sekce digitálních agentur AKA)
  • René Jež, Partner, FLEmedia
  • Ludvík Jubánek, zástupce ředitele, AKA
  • Richard Markuzy, Regional Marketing Director, Adobe
  • Martin Šámal, Senior Brand Manager, Seznam.cz

Porota kategorie Media

  • David Brada, Managing Director, Attention! Media
  • Denisa Fuksová, Senior Head of Communication and Media, T-Mobile Czech Republic
  • Zbyněk Gabriel, Partner, FLEmedia
  • Jiří Janoušek, ředitel, AKA
  • Barbora Novotná, Copywriter and Ideamaker, Crea s.r.o. (zástupce ADC)

Porota kategorie Print

  • Jiří Janoušek, ředitel, AKA
  • René Jež, Partner, FLEmedia
  • Jakub Melichar, produktový specialista, Copy General
  • Aleš Pýcha, marketingový ředitel, Mafra
  • Petr Vlasák, Creative Director, Comtech Group (zástupce ADC)

A přinášíme práce loňských vítězů.

Kategorie Media

  1. Alena Záklasníková, Zuzana Zápotocká / Carat ČR
  2. Kateřina Huňová, Hana Kundrátová /Universita Tomáše Bati, Zlín
  3. Michal Benda, Pavel Galík / Universal McCANN / Initiative

Kategorie Print

  1. Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
  2. Lucie Waldmannová, Jan Diblík / Comtech Group
  3. Martin Hašek, Luboš Vacke / Leo Burnett Adverstising

Zadání: vytvořit printovou kampaň, která zvýší zájem o přispívání na Konto Bariéry a pomoc handicapovaným lidem
Projekt: využití platebního kanálu České pošty SIPO pro fundraising Konta Bariéry
Výstup: hotový layout s použitím vizuálu podle vašeho výběru
Formát: A4 (na výšku i šířku), využitelnost v ČB variantě

SIPO

SIPO

SIPO

SIPO

Kategorie Cyber

  1. Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
  2. Zoltan Pall, Tomáš Zeman / Symbio Digital
  3. nebyla udělena

Zadání: Ve spojení s webovými stránkami www.kontobariery.cz vytvořit přitažlivou pozvánku na 10. aukční salon výtvarníků pro Konto BARIÉRY, jehož výtěžek finančně podpoří studenty středních a vysokých škol s těžkým zdravotním handicapem. V aktuálním školním roce se jedná o 76 osob.
Projekt: 10. aukční salon výtvarníků pro Konto Bariéry
Výstup: full banner, skyscraper, expanding skyscraper/rollover banner/floating ads

banner 486×60 pixelů
banner 120×600 pixelů
banner 728×400 pixelů