Pouze 24 hodin od zadání k výsledku budou mít účastníci letošním ročníku Czech Young Lions, stejně jako v předchozích letech. Dnes večer v 18.00 končí lhůta, do kdy se mohou přihlásit mladí kreativci do 28 let a soutěžit o účast ve světovém finále v Cannes. Národní kolo soutěže organizuje FLEmedia (oficiální reprezentant festivalu Cannes Lions pro Českou republiku) ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Médiář.cz je mediálním partnerem.
Soutěž vznikla v roce 1995 na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions. Podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci. Soutěží dvoučlenné týmy do 28 let, v Česku ve 3 kategoriích - Cyber, Media, Print. Po zadání briefu mají 24 hodin na jeho zpracování a dodání finálního výstupu – inzerátu, spotu, banneru či inovativní komunikační strategie (v závislosti na soutěžní kategorii).
Podrobné propozice soutěže
Organizátoři už rovněž zveřejnili složení porot pro jednotlivé kategorie.
Porota kategorie Cyber
- Petr Bína, Creative Director, Symblaze
- Robert Haas, ředitel, Symbio (a předseda sekce digitálních agentur AKA)
- René Jež, Partner, FLEmedia
- Ludvík Jubánek, zástupce ředitele, AKA
- Richard Markuzy, Regional Marketing Director, Adobe
- Martin Šámal, Senior Brand Manager, Seznam.cz
Porota kategorie Media
- David Brada, Managing Director, Attention! Media
- Denisa Fuksová, Senior Head of Communication and Media, T-Mobile Czech Republic
- Zbyněk Gabriel, Partner, FLEmedia
- Jiří Janoušek, ředitel, AKA
- Barbora Novotná, Copywriter and Ideamaker, Crea s.r.o. (zástupce ADC)
Porota kategorie Print
- Jiří Janoušek, ředitel, AKA
- René Jež, Partner, FLEmedia
- Jakub Melichar, produktový specialista, Copy General
- Aleš Pýcha, marketingový ředitel, Mafra
- Petr Vlasák, Creative Director, Comtech Group (zástupce ADC)
A přinášíme práce loňských vítězů.
Kategorie Media
- Alena Záklasníková, Zuzana Zápotocká / Carat ČR
- Kateřina Huňová, Hana Kundrátová /Universita Tomáše Bati, Zlín
- Michal Benda, Pavel Galík / Universal McCANN / Initiative
Kategorie Print
- Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
- Lucie Waldmannová, Jan Diblík / Comtech Group
- Martin Hašek, Luboš Vacke / Leo Burnett Adverstising
Zadání: vytvořit printovou kampaň, která zvýší zájem o přispívání na Konto Bariéry a pomoc handicapovaným lidem
Projekt: využití platebního kanálu České pošty SIPO pro fundraising Konta Bariéry
Výstup: hotový layout s použitím vizuálu podle vašeho výběru
Formát: A4 (na výšku i šířku), využitelnost v ČB variantě
Kategorie Cyber
- Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
- Zoltan Pall, Tomáš Zeman / Symbio Digital
- nebyla udělena
Zadání: Ve spojení s webovými stránkami www.kontobariery.cz vytvořit přitažlivou pozvánku na 10. aukční salon výtvarníků pro Konto BARIÉRY, jehož výtěžek finančně podpoří studenty středních a vysokých škol s těžkým zdravotním handicapem. V aktuálním školním roce se jedná o 76 osob.
Projekt: 10. aukční salon výtvarníků pro Konto Bariéry
Výstup: full banner, skyscraper, expanding skyscraper/rollover banner/floating ads
banner 486x60 pixelů
banner 120x600 pixelů
banner 728x400 pixelů