
Nová forma studia je převážně pro zájemce, kteří už podnikají nebo pracují
Kombinované studium marketingu na Vysoké škole kreativní komunikace (VŠKK) je forma bakalářského studia určená převážně pro zájemce, kteří už podnikají nebo pracují, ale chtějí si doplnit své teoretické i praktické znalosti v oblasti marketingu a reklamy. Absolventům této formy studia se navíc získáním bakalářského titulu otevírají větší šance uplatnit se do budoucna ještě více na trhu práce.
„Dle předběžných zjištění mají o tento typ studia zájem lidé z reklamních agentur, médií i z marketingových oddělení zadavatelů reklamy,“ uvedla Petra Zadražilová, provozní ředitelka VŠKK. Jelikož výuka bude probíhat převážně v pátek odpoledne, nebo v sobotu, a částečně i formou online výuky, je možno ji bez problému skloubit s prací. Tato forma studia bude v případě obdržení akreditace zahájena od října 2021.
Kombinované studium obsahově vychází z už čtvrtým rokem probíhajícího denního bakalářského studia marketingu. Zohledňuje ale i specifické požadavky od zástupců Asociace komunikačních agentur (AKA), se kterými byla náplň výuky konzultována.
„Dlouho jsme přemýšleli nad tím, jak umožnit lidem z naší branže zdokonalovat se a růst. Vysoká škola kreativní komunikace tuto možnost dala a je to skvělé, že se lidé mohou rozvíjet při zaměstnání a doplňovat si tak znalosti, vědomosti a vyměňovat si zkušenosti a růst. Růst je něco, co všichni potřebujeme,“ doplňuje Jan Binar, prezident AKA a CEO reklamní agentury McCann Prague.
Text je placenou propagací Vysoké školy kreativní komunikace

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
