Kombinované studium marketingu na Vysoké škole kreativní komunikace (VŠKK) je forma bakalářského studia určená převážně pro zájemce, kteří už podnikají nebo pracují, ale chtějí si doplnit své teoretické i praktické znalosti v oblasti marketingu a reklamy. Absolventům této formy studia se navíc získáním bakalářského titulu otevírají větší šance uplatnit se do budoucna ještě více na trhu práce.
„Dle předběžných zjištění mají o tento typ studia zájem lidé z reklamních agentur, médií i z marketingových oddělení zadavatelů reklamy,“ uvedla Petra Zadražilová, provozní ředitelka VŠKK. Jelikož výuka bude probíhat převážně v pátek odpoledne, nebo v sobotu, a částečně i formou online výuky, je možno ji bez problému skloubit s prací. Tato forma studia bude v případě obdržení akreditace zahájena od října 2021.
Kombinované studium obsahově vychází z už čtvrtým rokem probíhajícího denního bakalářského studia marketingu. Zohledňuje ale i specifické požadavky od zástupců Asociace komunikačních agentur (AKA), se kterými byla náplň výuky konzultována.
„Dlouho jsme přemýšleli nad tím, jak umožnit lidem z naší branže zdokonalovat se a růst. Vysoká škola kreativní komunikace tuto možnost dala a je to skvělé, že se lidé mohou rozvíjet při zaměstnání a doplňovat si tak znalosti, vědomosti a vyměňovat si zkušenosti a růst. Růst je něco, co všichni potřebujeme,“ doplňuje Jan Binar, prezident AKA a CEO reklamní agentury McCann Prague.
Text je placenou propagací Vysoké školy kreativní komunikace