Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Přijde televize o cvičení Fit HD, zacílí na ženy

Ženy, které se nedostanou pravidelně do fitcentra, dostanou cvičení v podobě videobloků.

Do českých domácností se chystá televizní kanál Fit HD, zaměřený na nejrůznější formy cvičení. Jeho tuzemská verze má předobraz v Maďarsku, kde televize Fit HD už zhruba jeden a půl roku vysílá a kde za tu dobu získala 1,5 milionu předplatitelů. “Je to nika, která tu není obsazená, je jasně vymezená, není třeba nic speciálního přidávat,” shrnuje strategickou úvahu nad Fit HD Erika Luzsicza, šéfka a majitelka distribuční firmy Axocom, která se v Česku a také na Slovensku postará právě o distribuci nové stanice. Tuzemské vysílání má mít co nejširší promo přes lokální tváře cičitelů a cvičitelek, počítá se i se zařazováním  původní lokální produkce, ostatní pořady budou dabované. 

Cílovou skupinu Fit HD v Česku mají tvořit z 90 % ženy, a to v širokém rozmezí od 20 do 70 let – včetně těch v domácnosti, těhotných i naopak starších, zejména z venkova. “Publikum Fit HD budeme hledat mimo velká města, jde o ženy, které nemohou pravidelně do fitcenter, ať už z důvodů času, peněz nebo vzdálenosti,” říká Luzsicza. Program stanice by tak měly tvořit patnácti- až dvacetiminutové bloky, které se budou během dnes cyklicky opakovat. Každý z nich má být návodem k jiné formě cvičení, proveditelné doma – dopoledne se zaměří na gravidní, pak aerobik, dance aerobik, strečink, box, vpodvečer kapoeira, večer jóga.

Fit HD v české, respektive slovenské verzi má startovat v prvním čtvrtletí příštího roku 2018. Usilovat přitom bude o zařazení do nejběžnějších televizních sítích na satelitu (Skylink), kabelu (UPC) i IPTV (O2 TV). Kromě televizních bloků budou u operátorů jednotlivé návody na cvičení k dispozici i ve formě videa na vyžádání, ve videoarchivu.