Do českých domácností se chystá televizní kanál Fit HD, zaměřený na nejrůznější formy cvičení. Jeho tuzemská verze má předobraz v Maďarsku, kde televize Fit HD už zhruba jeden a půl roku vysílá a kde za tu dobu získala 1,5 milionu předplatitelů. „Je to nika, která tu není obsazená, je jasně vymezená, není třeba nic speciálního přidávat,“ shrnuje strategickou úvahu nad Fit HD Erika Luzsicza, šéfka a majitelka distribuční firmy Axocom, která se v Česku a také na Slovensku postará právě o distribuci nové stanice. Tuzemské vysílání má mít co nejširší promo přes lokální tváře cičitelů a cvičitelek, počítá se i se zařazováním původní lokální produkce, ostatní pořady budou dabované.
Cílovou skupinu Fit HD v Česku mají tvořit z 90 % ženy, a to v širokém rozmezí od 20 do 70 let - včetně těch v domácnosti, těhotných i naopak starších, zejména z venkova. „Publikum Fit HD budeme hledat mimo velká města, jde o ženy, které nemohou pravidelně do fitcenter, ať už z důvodů času, peněz nebo vzdálenosti,“ říká Luzsicza. Program stanice by tak měly tvořit patnácti- až dvacetiminutové bloky, které se budou během dnes cyklicky opakovat. Každý z nich má být návodem k jiné formě cvičení, proveditelné doma - dopoledne se zaměří na gravidní, pak aerobik, dance aerobik, strečink, box, vpodvečer kapoeira, večer jóga.
Fit HD v české, respektive slovenské verzi má startovat v prvním čtvrtletí příštího roku 2018. Usilovat přitom bude o zařazení do nejběžnějších televizních sítích na satelitu (Skylink), kabelu (UPC) i IPTV (O2 TV). Kromě televizních bloků budou u operátorů jednotlivé návody na cvičení k dispozici i ve formě videa na vyžádání, ve videoarchivu.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
