Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Přijďte, dostanete nádobí, tvrdí hned dva řetězce

Billa i Albert spustily kampaně na věrnostní program se stejným benefitem.

Albert láká lidi na nové nádobí

Albert i Billa lákají lidi na nové nádobí. Albert na značku Cuisinox (na snímku). Billa na Alessi

Jako dvojčata vypadají podzimní věrnostní kampaně řetězců prodejen Billa a Albert. Billa ji spustila minulý týden, Albert dnes.

Oba řetězce vyzývají své zákazníky ke sbírání bodů, za něž lze až do února příštího roku získat „exkluzivní nádobí“. V případě Billy jde o výrobky italské značky Alessi, v případě Albertu o produkci francouzské značky Cuisinox. 

Kampaň pro Billu připravila agentura DDB. Pro Albert, který patří do skupiny Ahold ČR, zpracovala jeho marketingovou komunikaci už tradičně agentura Hullabaloo.